روایتی جالب از یک همایش و شیطنت برخی رسانه ها

 روز گذشته (سه شنبه ۹/۳/۹۱) همایش ملی بررسی تحولات خاورمیانه و آینده نظم منطقه ای به میزبانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران با سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم که با حضورجمعی از شخصیت های سیاسی، علمی و دانشگاهی کشور برگزار شد سخنان بسیار مهمی در مورد خیزش اسلامی در منطقه، بیداری ملت ها در مقابل استکبار و استبداد،انفجار اطلاعات و الگو بودن انقلاب اسلامی برای این کشور ها بیان کرد که در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب وسیع و مطلوبی داشت و البته موجب عصبانیت برخی رسانه های دیگر شد.
سخنران بعد از آیت الله هاشمی جناب آقای دکتر ولایتی مشاور رهبری معظم انقلاب و دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی بود که دیدگاه های خود را در خصوص موضوع همایش بیان داشت.
نکته جالب توجه اینکه آقای دکتر ولایتی هنگام سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن حضور نداشت و پس از اتمام سخنرانی ایشان و با اندکی تاخیر به محل همایش آمد . ایشان پس از ورود به محل همایش از کم و کیف مراسم افتتاحیه سوال کرد و اظهار داشت از جلسه سختی که در بیمارستان داشته خود را به همایش رسانده است و اصلا در جریان سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی نبود.
ولی از آنجا که برخی رسانه ها رسالت ! خود را در سوژه یابی و انحراف اذهان عمومی از سخنان بسیار مهم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می دانند با سانسور کامل سخنان ایشان با ذوق زدگی و در ادعایی تا مل بر انگیز عنوان کردند : آقای ولایتی به بخشی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی پاسخ داد!

حال جای این سوال مهم از این رسانه های سوژه ساز وجود دارد ، جناب آقای دکتر ولایتی که در جریان محتوای سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی نبوده است چگونه توانسته مطالبی در پاسخ به اظهارات ایشان بیان کند که اینچنین به مذاق این رسانه ها خوش آمده است؟!

۱۷۱۷

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.