روایت‌سرلشکر جعفری از پروژه‌مهم شهیدمقدم

فرمانده کل سپاه، جمهوری اسلامی ایران را الگوی انقلابیون منطقه برای تحول در کشورهای اسلامی دانست و گفت: امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم برای دنیا الگو شده ایم و چشم همه کشورهایی که به دنبال انقلاب و تحول و حاکم کردن اسلام هستند به ما است تا به آنها الگو ارایه کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دشواری ارایه الگو به سایر کشورها را یادآور شد و افزود: ما در مرحله سوم و چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم که مراحل مربوط به ساختن دولت اسلامی و مجموعه دولت و دستگاه ها و ساختن جامعه اسلامی را شامل می شود.

وی اضافه کرد: وظیفه همه کسانی که دغدغه دین خدا و انقلاب اسلامی را دارند این است که کار نرم افزاری و فکری کنند؛ اگرچه این امر، انتظار بالایی است اما با ایجاد یک اراده جمعی دست یافتنی خواهد بود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما از سطح انتظاری که انقلاب اسلامی و شهدا برای ما تعریف کرده اند بسیار فاصله داریم؛ شهدا انتظار دارند ما در مسیری که آنها رفته اند ما نیز قدم برداریم.

تجلیل از شهید تهرانی مقدم

سردار جعفری در بخش دیگری از اظهارات خود با تجلیل از شهید سردار سرلشکر حسن تهرانی مقدم گفت: این شهید بزرگوار در همه عرصه ها و در دوران جنگ و پس از آن به دنبال دفع تهدیدها و تلاش برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده کل سپاه افزود: همه دغدغه این شهید این بود که در عرصه علمی طوری تلاش کند که اقتدار کشور افزایش یابد.

سردار جعفری با بیان این که پروژه خطیری که شهید تهرانی مقدم دنبال می کرد در این راستا بود اظهار داشت: وقتی که با من در مورد پروژه اش صحبت می کرد دغدغه، عجله و تاکید وی در این راستا بود. شب و روز نمی شناخت زیرا به دنبال استفاده از علوم روز در راستای اهداف انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: تهرانی مقدم مهندس شیمی نبود اما بسیاری از دانشمندان شیمی کشور تاکید کرده اند که او مانند یک دانشمند شیمی بود.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: علم شهید تهرانی مقدم همان علم مقصودی است که خدا به انسانها می دهد یعنی زمانی که با نیت خالص فردی همه عمر خود و آسایش خانواده اش را در این مسیر قرار می دهد خدا نیز علم مخصوص به او عطا می کند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.