روایت سردار نقدی از ارائه یک پیشنهاد به رهبر انقلاب

۰۸اردیبهشت،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی جلسه‌ای در محضر رهبر معظم انقلاب، به تبیین پیشنهادات عملیاتی بسیج در راستای ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی پرداخت که با استقبال معظم‌له روبرو شد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “محمدرضا نقدی” رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سال ۹۱ طی جلسه‌ای در محضر حضرت امام خامنه‌ای به تبیین پیشنهادات عملیاتی بسیج در راستای ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی پرداخت که با استقبال معظم له روبرو شد.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی بسیج؛ نقدی در بیان راهکارهای اصلاح الگوی مصرف و عدم اسراف و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود در کشور به موضوع راه‌های خاکی آبرسانی کشاورزی از چاه آب تا زمین کشاورزی اشاره می‌کند و پیشنهاد تبدیل این مسیرهای خاکی به مسیرهای بتنی و سیمانی طی یک فرآیند جهادی را ارائه می‌دهند.

وی انجام این فعالیت مهم را سبب مصرف بهینه آب کشاورزی و اتلاف کمتر انرژی و آب عنوان کرد و اظهار داشت که با این کار طبق محاسبات به عمل آمده، میزان تولیدات کشاورزی تا یک و نیم برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

نقدی می‌گوید: وقتی این مطلب را خدمت مقام معظم ولایت ارائه کردم، حضرت آقا فرمودند: بلکه تا ۲ برابر و حتی بیشتر، میزان تولید کشاورزی افزایش خواهد یافت.

بسیج در سال ۹۱ توانست گفتمان عملیاتی اقتصاد مقاومتی را از بیانات امام خامنه ای مشتمل بر شش مولفه مردمی در حوزه اقتصاد خرد و شش مولفه دولتی در حوزه اقتصاد کلان استخراج و در سراسر کشور تبیین کند.

سردار نقدی نیز در هم اندیشی راهکارهای بسیج سازندگی برای حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: بسیج تاکنون پیشنهادات بسیاری را به صورت گسترده و عملیاتی در زمینه اقتصاد مقاومتی به دولت و رییس جمهور ارائه کرده است ولی با وجود تحسین و استقبال آن‌ها، هیچ‌گونه اقدام عملی از سوی دولتمردان صورت نگرفت و بسیج ضمن آغاز بعضی اقدامات اثرگذار در حوزه اقتصاد مقاومتی؛ به دولت آینده نیز پیشنهادات عملی خود را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.