روایت هفته نامه انصارحزب الله از رویاهای متلاشی شده جریانی که می خواهد انتقام بگیرد

به گزارش خبرآنلاین، هفته نامه یالثارات در سر مقاله خود تحت عنوان “انتظار مردم بیش از این حرفهاست” بی برنامگی دولت  را عامل اصلی مشکلات برشمرد و نوشت :

نمی‌توان از بی‌توجهی‌ها، بی‌برنامه‌گی‌ها و غفلت‌ها مسئولان و مدیران متولی امور اجرایی جامعه در آرامش بخشی به فضای ملتهب کنونی و همچنین مهار افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها به راحتی گذر کرد.
سخنان رحیمی معاول اول رئیس جمهور درباره بی‌برنامگی و نبود برنامه مشخص را باید دراین راستا ارزیابی کرد به راستی چرا دولت و به ویژه رئیس دولت در این باره سکوت اختیار کرده است؟ در حالی که احمدی‌نژاد و اعضای کابینه دولت اول وی در مواجه با این گونه رفتارها سریعاً واکنش نشان داده و از نگاه خود به تحلیل آنچه روی می‌داد می‌پرداختند اما این رویه در دولت دوم وی بسیارکمرنگ شده است. در نگاهی مو شکافانه‌تر می‌توان این‌گونه نوشت که دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به این‌گونه تحرکات و به‌ویژه پس از حضور صادقانه مردم در انتخابات ۱۲ اسفند ۹۰ و البته دور دوم این انتخابات – حساس‌تر از گذشته توجه کنند. اما آنچه بر آن باید تأکید کرد این که جریان شکل گرفته طی سال‌ها اخیر درصدد ایجاد انحراف در مسیر پیش‌روی دولت مجلس و قوه قضاییه است.
در ادامه این یادداشت آمده است: بی‌شک، جریان‌هایی همنوا با تفکرات مسموم غربی درصدد ایجاد خلل در اراده راستین مردم ایران و اسلامی به تقلا افتاده‌اند و نمی‌توان تحرکات پیدا و پنهان آنان را در افزایش قیمت‌ها با هدف گسترش دامنه انتقادات و به زعم خود ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی نادیده گرفت. در این میان جریانی در حاشیه دولت که از بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه ایران زخم خورده، تحرکات ویژه‌ای از خود نشان می‌دهد وکه باید به آن توجهی مضاعف داشت. این جریان که رویاهای خود را متلاشی شده می‌بیند درصد انتقام برآمده و تردیدی نیست که سناریوهای متنوعی را طی ماه‌های آتی عملیاتی خواهد کرد. انتصاب افرادی مشهور به تخلفات مالی و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی در ماه‌های پایانی سال ۹۰ و روزهای اخیر بخشی از سناریوهای مخوف این جریان خطرناک فکری و سیاسی را آشکار ساخته است. حرکت خزنده این جریان به‌گونه‌ای است که به تازگی یکی از صاحب‌نظران و تحلیل‌گران خدوم انقلاب و نظام خطر این جریان را بسیار بیشتر از خطر فتنه پس از انتخابات ۸۸ ارزیابی کرده است.
نمایندگان مردم بصیر ایران اسلامی که با رأی اعتماد آنان به خانه ملت راه یافته‌اند، باید با رصد کامل متن و حاشیه جریان انحرافی نسبت به تحرکات آتی عوامل پیدا و پنهان این جریان ها در حاشیه دولت به زیست سیاسی خود ادامه می‌دهد هوشمندانه و هوشیارانه واکنش نشان دهند.
بی‌تردید رفتار و گفتار مسئولان و مدیران زیر نگاه تیزبین مردم فهمیم ایران اسلامی قرار دارد و در بزنگاه درخور می‌دهند.
/۲۷۲۱۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.