روایت ” وقتی چراغ های زندگی روشن می شوند” در ” کتاب شب”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

رمان ” وقتی چراغ های زندگی روشن می شوند” از شنبه ۲۰ آبان ساعت ۲۳٫۳۰ از برنامه ” کتاب شب” رادیو تهران روایت می شود.

محسن حکیم معانی، سردبیر این برنامه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: برنامه ” کتاب شب” هر هفته با انتخاب یک داستان از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می رود.
وی در ادامه افزود: در برنامه این هفته ” کتاب شب” نوشته ” سردار ازکان” نویسنده ترک زبان با عنوان وقتی ” چراغ های زندگی روشن می شوند” ترجمه بهروز دیجوریان پخش می شود.
وی با اشاره به این که داستان با پیش زمینه ی ذهنی و تعلیق آغاز می شود، گفت: نویسنده در این رمان از امید، عشق های بی قید و شرط و همچنین معجزه زندگی می نویسد چرا که توجه به درون و ذات آدمی، همیشه مورد توجه انسان ها بوده و خواهد بود، این که از کجا و برای چه آمدیم این که سرانجام همه ی تلاش ها و پرش های انسان از روی موانع و مسائل زندگی عاقبت ما را به کجا خواهد کشاند، موضوعی است که هر شخصی را به نوعی درگیر خود می کند و این کتاب ما را با این مضامین همراه خواهد کرد .
وی خاطر نشان کرد: “محمود احمدی” تهیه کننده ، “بهروز رضوی” گوینده، “احسان پویا” کارشناس  و منتقد ، “معصومه خادم نیا”، “محمد رضا گودرزی” و “مریم نیک” از نویسندگان این برنامه هستند.
گفتنی است؛ مخاطبان با ارسال پیام کوتاه با شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵۶ یا مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@.irib.ir می توانند رمان های مورد علاقه خود را معرفی تا در این برنامه خوانده و نقد شوند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.