روحانی:ملت ایران دنیا را شگفت‌زده کرد

۲۶خردادماه،

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به دیدار خود با مقام معظم رهبری و ارائه رهنمودهایی از سوی ایشان طی ملاقات امروز خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران با حضور در حرم مطهر امام راحل طی سخنانی گفت: دیشب پس از اعلام رسمی نتیجه انتخابات و سرور خوشحالی همه مردم در سراسر کشور، به خاطر دستیابی ملت به هدف بلند سیاسی و اجتماعی خودشان که موفق به خلق حماسه سیاسی در این مقطع مهم شدند، بنده نیز امروز عصر به محضر رهبر انقلاب رفتم و این پیروزی و شادمانی ملت را به ایشان تبریک گفتم.

وی افزود: ‌البته راجع به مسائل مختلف، ایشان رهنمودهایی داشتند و من هم نکات و عرایضی داشتم که آنجا مطرح شد.

رئیس‌جمهور منتخب ایران ادامه داد: پس از دیدار با مقام معظم رهبری به حرم حضرت امام (ره) آمدم؛ حرمی که همه دلها به این حرم و این مرقد وابسته‌اند. امامی که آورنده عزت و سربلندی برای ملت ما بود و من احترام به این مرقد و تعظیم در برابر آن را به عنوان یک وظیفه می‌دانم.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: من به خاطر این توفیق خدا را سپاسگزارم و امیدوارم امروز به عنوان آغازی پر برکت برای فصل تازهی از کشور ما باشد.

همچنین وی در پاسخ به سؤالی دربارهٔ حضور پرشور مردم در انتخابات و  مهمترین برنامه خود برای خلق حماسه اقتصادی، گفت: من باید در برابر حماسه بزرگی که ملت ایران آفریدند، سر تعظیم فرود بیاورم.

وی افزود: واقعاً‌ هیجان و شور ملت ایران در پای صندوق‌ها به گونه‌ای بوده که تقریباً‌همه دنیا و رسانه‌های جهان و تمام سیاسیون در برابر عظمت ملت ایران سر فرود آوردند و این نشانه عظمت ملت و حرکت مردم برای دستیابی به اهداف مهم ملی خواهد بود.

روحانی خاطرنشان کرد: انشالله این حرکت آغازی خواهد بود برای تغییر و تحولی که مورد خواست مردم است که هم البته تحول مسائل اقتصادی و همچنین تحول در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهد بود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.