روحانی: اگر نامزد نمی​شدم، به فردی میانه رو که در روزهای بحرانی کشور را اداره کرده رای می​دادم

۲۱فروردین۱۳،

حسن روحانی در گفت و گوی مشروحی که با خبرآنلاین داشت، با بیان اینکه شرایط امروز جامعه با قبل متفاوت است، گفت: بسیای از مردم می خواهند جناح اصولگرا و اصلاح طلب با شکل تازهی ظهور و بروز پیدا کنند. حرکت​های خشن و تند و رقابت​هایی که از قواعد بازی خارج است و گاهی شکل انتقام‌جویی می یابد امروز دیگر مورد پسند مردم نیست. مردم در طول این مدت آثار افراطی‌گری را ملاحظه کرده اند. به شخصه فکر می‌کنم اکثریت قاطع مردم طالب میانه‌روی و عقلانیت و اعتدال می باشند.

وی با اشاره به اینکه در طول زندگی سیاسی​اش همیشه با معتدل‌های دو جناح رابطه بسیار خوب و نزدیکی داشته است، چه میانه‌روهای اصولگرا و چه میانه‌روهای اصلاح طلب، ادامه داد: به اعتقاد من همین میانه‌روها که اکثریت جامعه ما را تشکیل می‌دهند، از نامزدی چهره‌های میانه رو استقبال می کنند و نامزدشان کاندیدایی خواهد بود که مشی اعتدال در دهه‌های قبل داشته است.

وی در پاسخ به اینکه اگر خود شما نامزد نبودید دوست داشتید چه کسی نامزد می​شد تا به او رأی بدهید؟، اظهار داشت: اگر خودم تصمیم نداشتم که نامزد شوم، حتما یک فرد میانه رو را انتخاب می​کردم. کسی که سوابقش نشان دهد که توان اداره کشور را در این شرایط سخت و ویژه دارد و امتحانش را در روزهای سخت و بحرانی پس داده باشد و در روزهای بحرانی کشور را اداره کرده باشد.

مشروح این گفت و گو رااینجا بخوانید.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.