روحانی: باید در برابر القای یاس و ناامیدی از سوی دشمنان هوشیار باشیم

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دیدار با فعالان و حامیانش با بیان اینکه باید از یأس و ناامیدی در شرایط کنونی پرهیز کرد، گفت: نا امیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می‌شود و باید در این خصوص  هشیار باشیم.

به گزارش تسنیم،‌ رئیس کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان اذعان کرد: مشکلات کشور وجود دارد و به حق هم هست، اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود.

روحانی تصریح کرد: با حضور فعال مردم در انتخابات است که حماسه سیاسی تحقق می‌یابد، در نتیجه گله‌مندی‌ها باید در این عرصه نادیده گرفته شود و حل معضلات این چنینی به بعد از انتخابات موکول شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به سوالات حضار در خصوص نحوه چگونگی برنامه‌ریزی برای مدیریت کشور، گفت: می‌توان با ارائه سند راهبردی برای ٣١ استان کشورکه از سال‌ها پیش تهیه شده است نقاط ضعف و قوت هر استان را بررسی کرده و به تک تک آنها پرداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: برنامه‌های اقتصادی وسیعی از سوی دولت تدبیر و امید طراحی شده که با اجرای آنها می‌توان کشور را به سرعت از بحران موجود خارج کرد.

در ادامه این جلسه صاحب نظران نیز نظرات خود را بیان کرده و راهکارهایی جهت حضور پر شور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی ارائه کردند.

نوشته روحانی: باید در برابر القای یاس و ناامیدی از سوی دشمنان هوشیار باشیم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.