روحانی: با تدابیر ایران و عربستان، صلح و ثبات به منطقه باز می گردد

۰۱ تیرماه ۱۳،

حجت الاسلام و المسلمین دکتر “حسن روحانی” رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک ” عبدالله بن عبدالعزیز” پادشاه عربستان سعودی اظهار اطمینان کرده است که با تدابیر روسای کشورهای منطقه به خصوص جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، صلح و ثبات به نفع مردم ، به منطقه باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از دفتر امور رسانه‌ای رییس جمهوری منتخب، دکتر روحانی خاطرنشان کرد : از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره توجه به منطقه و کشورهای همسایه بوده و در دولت تازه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

براساس این گزارش رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک ” محمد وحید” رییس جمهوری کشور مالدیو نیز بر توسعه روابط دوستانه ایران و مالدیو و تقویت روابط با کشورهای اسلامی و منطقه تاکید کرده است.

روحانی در پاسخ به پیام تبریک ” نبیه بری” رییس مجلس نمایندگان لبنان با یادآوری اینکه توسعه و تعمیق روابط برادرانه و دوستانه ایران و لبنان همواره از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بوده ، بر تلاش های دولت یازدهم ایران برای تقویت هرچه بیشتر مناسبات تهران و بیروت تاکید کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.