روحانی: در حال بررسی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستم

۲۳ام بهمن ،

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه “خواست مقام معظم رهبری و مرم، وحدت و انسجام میان مسئولان است”، گفت: مردم از مسئولان می‌خواهند تا دست به دست هم دهند و معضلات کشور را برطرف کنند.
وی با بیان اینکه اساسا نظر مقام معظم رهبری و مردم، وجود وحدت میان مسئولان است، گفت: مردم در شرایط فعلی از مسئولان می‌خواهند تا دست به دست یکدیگر دهند و مشکلات را حل کنند؛ از این رو وجود اختلافات در شرایط فعلی برای کشور مطلوب نیست.
رییس مرکز تحقیقات و استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اینکه مسئولان بخواهند اختلافات برملا شود و بعد روی آن بحث شود، رویکرد مناسبی برای شرایط فعلی کشور به شمار نمی‌آید و باید بدانند که خواست رهبری و ملت، وحدت و انسجام است.
روحانی در پایان اظهار کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولان این نکته را گوشزد کردند که باید در کنار هم حضور داشته باشند و با حفظ وحدت، اختلافات را کنار بگذارند.
وی همچنین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با برنامه انتخاباتی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: زمانی که فضا و شرایط برای انتخابات باز شود، کاندیداها با اعلام حضور خود برنامه‌های انتخاباتی‌شان را اعلام می‌کنند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در حال بررسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستم و منتظرم فضا روشن‌تر شود لذا تصمیمات لازم را برای اعلام حضور به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهم گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قاعدتا تا اوایل سال آینده حضور کاندیداها مشخص می‌شود و بررسی‌ها تا آن زمان ادامه دارد تا به یک نتیجه قطعی برسیم.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.