روحانی در حرم امام خمینی (ره): امیدوارم این حرکت، آغازی برای تحول مورد نظر مردم باشد

۲۶خردادماه،

رییس جمهور منتخب مردم در اولین سخنرانی خود پس از اعلام نتایج انتخابات، اظهار کرد: در برابر حماسه بزرگی که مردم آفریدند، سر تعظیم فرود می‌آورم و امیدوارم این حرکت، آغازی برای تغییر و تحول مورد نظر مردم باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات و سرور و خوشحالی همه مردم در سراسر کشور به خاطر دستیابی ملت به هدف بلند سیاسی و اجتماعی خودشان و خلق حماسه بزرگ در این مقطع تاریخی، امروز عصر به محضر رهبر معظم انقلاب رفتم و این پیروزی و شادمانی ملت را به ایشان تبریک گفتم.

وی اضافه کرد: در این دیدار، ایشان راجع به مسائل مختلف رهنمودهایی داشتند و من هم نکات و عرایضی داشتم که در آنجا مطرح شد.

روحانی با اشاره به حضور خود در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پس از دیدار با مقام معظم رهبری به حرم حضرت امام آمدم. حرمی که همه دل‌ها به این حرم و به این مرقد وابسته است. امام (ره) برای ملت ما سربلندی آوردند و من به خاطر تعظیم در برابر این مرقد به عنوان یک وظیفه، خدای را سپاسگزارم.

رییس جمهور منتخب گفت: بعد از مرقد امام (ره)، ان‌شاءالله کنار قبور شهدای ۷۲ تن و شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و سایر شهدا خواهم رفت و امیدوارم این آغازی پربرکت برای یک فصل تازه در کشور ما باشد.

روحانی با اشاره به برگزاری نشست خبری خود در روز دوشنبه (فردا) اظهار کرد: در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

وی اظهار کرد: من باید در برابر حماسه بزرگی که مردم آفریدند سر تعظیم فرود بیاورم. شور و هیجان مردم و نشاط سیاسی مردم سبب شد، رسانه‌های دنیا و سیاسیون در برابر عظمت ملت ایران سر فرود آورند و این نشانه حیات ملت و حرکت مردم برای دستیابی به اهداف مهم و منافع ملی خواهد بود.

روحانی در پایان گفت: ان‌شاءالله این حرکت آغازی برای تغییر و تحول مورد درخواست مردم در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.