روح الله حسینی به سازمان سینمایی رفت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

حجت‌الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، با صدور حکمی، سیدروح‌الله حسینی را به سمت مدیرکل دفتر مطالعات، توسعه دانش و مهارت‌های سینمایی و سمعی و بصری منصوب کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛ در متن حکم دکتر سیدروح‌الله حسینی آمده: “نظر به سوابق علمی و دانشگاهی و آشنایی و اشرافتان به مسائل سینمای ایران و جهان به سبب این حکم به سمت مدیر کل دفتر مطالعات،توسعه دانش و مهارت های سینمایی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربه نیروهای کارآمد و بررسی عالمانه مسائل صنعت سینمای کشور، گام‌های مؤثری برای توسعه، روزآمدی و ارائه راهکارهای مناسب جهت حرکت پر شتاب به سوی سینمای امید بردارید. موفقیت‌های روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.”

سیدروح‌الله حسینی، متولد ۱۳۵۷ در خمین و دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران است. او در حال حاضر مدیر گروه مطالعات فرانسه در دانشگاه تهران و مدیرکل آموزش بنیاد سعدی است. از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به دبیری تحریریه مجله فرانسوی زبان تهران در روزنامه اطلاعات و عضو هیات مدیره انجمن علمی زبان و ادبیات فرانسه از ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.