رورا: این بازی به بودن و نبودن مسی بستگی دارد

۳۱فروردین۱۳،

جوردی رورا پیش از بازی تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی جالبی مقابل میلان داشتیم؛ اما هر بازی متفاوت است. فکر می‌کنم مسابقه بسیار پایاپایی باشد. وقتی دو تیم قدرتمند با هم بازی دارند، نمی‌توان جز این انتظاری داشت.

وی ادامه داد: مسی در چند روز قبل خوب کار کرده است. او پیشرفت بسیار خوبی داشته؛ اما من نمی‌توانم با اطمینان حرفی بزنم. او بهترین بازیکن جهان است و داشتن چنین ویژگی که او را از بقیه متمایز می‌کند، فوق‌العاده است. ما بدون او در مسابقات بزرگی شرکت کرده‌ایم؛ اما مطمئنا مسی برای ما مهم است و این بازی می‌تواند به حضور یا عدم حضور او بستگی داشته باشد.

دستیار ویلانووا خاطرنشان کرد: گلزنی بسیار مهم است زیرا گل‌های خارج از خانه ۲ برابر حساب می‌شوند و این فوق‌العاده است. می‌دانم که جنگ سختی خواهیم داشت؛ برنده این بازی مشخص نیست و تا آخرین دقیقه هم معلوم نمی‌شود. جزئیات کوچک تیم برنده را مشخص می‌کند.

وی اضافه کرد: درست است که این بازی می‌تواند مثل یک فینال بی‌کم و کاست باشد؛ اما یک تفاوت وجود دارد: بایرن قهرمان لیگ شده است اما ما هنوز قهرمانی‌مان را مسجل نکرده‌ایم. اینها دو تیم می باشند که در سال‌های اخیر در بیشتر فینال‌های لیگ قهرمانان حاضر شده‌اند.

جوردی رورا گفت: این ششمین بار متوالی است که به این مرحله رسیده‌ایم؛ اتفاقی که تیم به آن افتخار می‌ کند. اکنون در دنیای فوتبال مسابقه‌ای هیجان‌انگیزترین از این دیدار وجود ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.