روزانه حدود ۳۲ نفر در آمریکا کشته می‌شوند/رسانه‌های آمریکایی خود را به خواب زده‌اند

۲۰خردادماه،

یک کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به بحث استفاده از اسلحه در این کشور گفت: دلیل مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فروپاشی نهادهای فرهنگی و اجتماعی براساس آمار وزارت دادگستری آمریکا این است که هر روز حدود ۳۲ نفر توسط اسلحه کشته شده و این خبر در هیچ خبرگزاری اعلام نمی‌شود.

” فواد ایزدی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در خصوص توجیه دولت آمریکا در مورد شنود تلفنی مردم گفت: تشکل‌های مردمی معمولی با دولت آمریکا که کنترل تمام اشخاص کشور را بدون هیچگونه دغدغه‌ و سببی در دست دارند، مخالف می باشند.
 
 وی با اشاره به بحث استفاده از اسلحه در دولت آمریکا افزود: دلیل مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فروپاشی نهادهای فرهنگی و اجتماعی براساس آمار وزارت دادگستری آمریکا این است که هر روز حدود ۳۲ نفر توسط اسلحه کشته شده و این خبر در هیچ خبرگزاری اعلام نمی‌شود.
 
ایزدی با بیان اینکه درصدی از مردم دنیا چه در آمریکا و سایر کشورها اقدامات تروریستی انجام می‌دهند، اظهار داشت: دولت آمریکا به بهانه‌ی حدود ۱ درصد تروریست، سعی دارد کل جمعیت کشور را کنترل کند و این نقض بارز حقوق بشر است.
 
وی تصریح کرد: دولت آمریکا بعد از اتفاق ۱۱ سپتامبر حتی نوع فعالیت‌های مطالعاتی مردم که از کتابخانه کتاب تهیه می‌کردند را مورد کنترل قرار می‌داد.
 
این کارشناس مسائل آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم این اقدامات ناقض حقوق بشر،منتقدان دولت آمریکا معتقدند که برای مبارزه با تروریسم نیازی به کنترل و شنود کل جمعیت کشور نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.