روزانه ۱۵ هزار تاکسی ساعتها در صف گاز معطل می شوند

محمداحمدی بافنده گفت: ۱۰ هزار تاکسی در سال های گذشته دو گانه سوز شده اند اما متاسفانه جایگاه های سخت هیچ تغییری نکرده و تاکسیرانان مجبورند روزانه ۳ ساعت در صف های گاز معطل بمانند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، محمد احمدی بافنده با اعلام این خبر افزود: خودروی مگان و ال ۹۰ ، ۲۰ نمره منفی دارند که برای ناوگان تاکسیرانی قابل قبول است و امیدواریم با پیشنهاد ما برای برداشتن سود عوارض گمرکی از روی خودروهای مونتاژ داخلی موافقت شود تا قیمت های این خودروها کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ورود این تاکسی ها به ناوگان تاکسی ها برای خودروسازان نیز توجیه اقتصادی دارد بیان کرد: آنچه تولید پژو را سودآور می کند، تولید انبوه آن برای ناوگان تاکسیرانی است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: سمند و پژو دارای ۶۰ تا ۷۰ نمره منفی هستند و مناسب ناوگان تاکسیرانی پایتخت نیستند و خودروهایی که برای تاکسی استفاده می شوند، باید استفاده باشند.

وی با اشاره به مشکلات سوخت تاکسیرانان افزود: اگر در مقابل افزایش قیمت سوخت به تاکسیرانان، تسهیلاتی ارائه شود رانندگان دوست ندارند کرایه ها را افزایش دهند.

بافنده اذعان کرد: ۱۰ هزار تاکسی در سال های گذشته دو گانه سوز شده اند اما متاسفانه جایگاه های سخت هیچ تغییری نکرده و تاکسیرانان مجبورند روزانه ۳ ساعت در صف های گاز معطل بمانند.

وی گفت: ما کمبود تاکسی در ناوگان تاکسیرانی تهران نداریم بلکه روزانه ۱۵ هزار تاکسی که ۲ برابر ناوگان تاکسیرانی شهر است در صف سوخت معطل می مانند.

بافنده خاطر نشان کرد: هنوز تعدادی از متقاضیان تبدیل مسافربرهای شخصی به تاکسی باقی مانده که پس از پذیرفتن ۲ شرط تاکسیرانی‌ که یکی تبدیل پلاک سفید به پلاک تاکسی و دیگری نوبودن خودروست می توانند به تاکسی تبدیل شود./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.