روزجهانی قدس عامل مهمی دربیداری اسلامی است

عباس صلاحی، روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام راحل با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، توجه بیشتر ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان را به خطر وجود رژیم اسرائیل غاصب جلب کرد.

وی ادامه داد:روز جهانی قدس و راهپیمایی این روز عظیم به یک مراسم جهانی تبدیل شده به گونه ای که نظام سلطه و استکبار جهانی از نام آن وحشت دارند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان بیان کرد: مسلمانان با شرکت گسترده در راهپیمایی بزرگ روز قدس ، به دنیا ثابت می کنند که خواهان استقرار خداپرستی در جهان هستند و از ظلم و ظالم بیزارند.

وی اضافه کرد: وجود اسرائیل غاصب برای پایداری صلح جهانی خطری جدی و تهدیدی مهم است که امام راحل سال ها پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این موضوع را بارها مطرح کرده بود.

صلاحی اظهار داشت: اسرائیل با تشدید جنایت های خود قصد دارد با ترساندن سایر کشورها به اهداف شوم خود در زمینه براندازی اسلامی و کشتار مسلمانان دست یابد.

وی عنوان کرد: مردم آگاه و ولایت مدار ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس به دنیا ثابت می کنند پس از سی و سه سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، به آرمان ها و اهداف امام راحل پایبند و خواهان آزادی قدس شریف از دست اسرائیل غاصب هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مظلوم فلسطین برای آزادی قدس شریف و سرزمین مسلمانان از وجود اسرائیل غاصب، هر روز شهیدانی را تقدیم می کنند بنابراین دفاع از آنان وظیفه ای انسانی و دینی است که ملت رشید ایران اسلامی در این عرصه در دنیا پیشتاز است.

وی ادامه داد: رژیم های فاسد و حامی تروریسم باید بدانند که جایگاهی ندارند و ملت های بیدار اسلامی امروز نهضتی را آغاز کرده اند تا زمینه ایجاد حکومت عدل الهی را فراهم کنند و در این راه هراسی از تروریسم بین المللی و صهیونیسم ندارند.ک/۳

۷۱۱۵/۵۵۹ / ۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۹۶۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.