روزنامه صهیونیستی: تل آویو و ریاض علیه ایران متحد شوند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

“معاریو” افزود: توافق ژنو نه تنها تحریم‌های اقتصادی ایران را لغو خواهد کرد، بلکه به برنامه هسته‌ای ایران مشروعیت خواهد داد.

روزنامه صهیونیستی “معاریو” اشاره کرد که در آن در مطلبی با عنوان «دشمن دشمن من دوست من است» به قلم دیوید شاین در روزنامه معاریو  آمده است: عربستان و اسرائیل باید در روابط خود تجدید نظر کنند و با توجه به حوادث اخیر در منطقه به هم نزدیک شوند.

به گزارش المیادن، در ادامه مقاله آمده است اسرائیل دشمن اصلی ایران است و با توجه به اصل “دشمن دشمن من دوست من است” بهتر است عربستان و اسرائیل به هم نزدیک شوند و روابط خود را تقویت کنند.

“معاریو” افزود: توافق ژنو نه تنها تحریم‌های اقتصادی ایران را لغو خواهد کرد، بلکه به برنامه هسته‌ای ایران مشروعیت خواهد داد.

این روزنامه افزود کشورهای عربی با توجه به تجربه‌ای که از ایران دارند چندان به همکاری تنگاتنگ با ایران تن نمی‌دهند.

در انتهای این مقاله آمده است عربستانی ها خرسند می شوند اگر اسرائیل به ابتکار صلح این کشور برای بهبود روابط میان اسرائیل و اعراب توجه نشان دهد، این اتفاق راه را برای تقویت روابط سیاسی و نظامی  میان دو طرف هموار خواهد کرد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. reza-srm:

    دوات یازدهم با این خبر،درحال لاف زدن است زیرا با توافق ژنو تحریم ازبین نمی رود دولت یازدهم فعالیت های هسته ای خود را تعطیل می کنند و آمریکا به اطلاعاتی که در قبلا نمی توانست بدست آورد در زمینه اقتصادی و سیاسی و نظامی وتکنولوژی امروز کاملابدست می آورد چون دولت یازدهم مانند خاتمی با دنیای غرب و عرب عیاش منطقه در همه جانبه کمک می کنند و.یگر راههای جاسوسی آمریکا از طریق اتاق بازرگانی است که در ایران راحت به همه اطلاعات دریافت می کند که به نفع ایات متحده و اسرائیل و عربستان و قطر است که هزینه این فعالیت را عربستان و قطر پرداخت می کنند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.