روزهای پر رونق برای سهام شرکت حمل ونقل توکا (حتوکا)

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

هدف اول این الگو رسیدن به قیمت ۱۲۶۰ تومان و هدف دوم و دورتر، قیمت ۱۵۵۰ تومان است. حجم بالا وبی سابقه ی معاملات در هفته ی کاری قبل نشان دهنده ی قدرتمند بودن روند صعودی و عزم بالای گردانندگان سهم برای صعود است

خبراقتصادی: تحلیل تکنیکال و نمودار روند قیمت سهام شرکت حمل ونقل توکا (حتوکا) نشان می دهد که معاملات و قیمت این سهم در روزهای آینده روزهای پر رونقی را به همراه خواهد داشت و لذا نگهداری و خرید این سهم پیشنهاد شده است.
سهام این شرکت از جمله سهم های پر بازده سال های ۸۲ و ۸۳ بوده ودر آن سال ها حتی قیمت ۲۴۰۰ را نیز تجربه کرده است، اما پس از رکود بورس در سال ۸۴ و سقوط قیمت ها، حرکت نزولی شدید خود را آغاز  کرده و حتی قیمت های ۱۲۰ تا ۱۳۰ تومان را نیز تجربه کرده است.
با نگاهی به نمودار این سهم  متوجه می شویم که این قیمت ها، کف قیمتی این سهم بوده و باید دوران رونق خود را مجددا از سر می گرفت، که البته با حرکتی آرام به سمت هدف قیمتی ۷۰۰ تومان این امر محقق شده است.
لذا پس از رسیدن به این قیمت و با نگاه نمودار ماهیانه شرکت وبررسی روند ۵ سال قبل، الگوی مثلث ادامه دهنده به صورت کاملا واضح قابل ملاحظه است.
مهدی دانش تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است: این الگو، در چند روز کاری قبل و با شکستن خط روند نزولی مثلث کامل شده و نوید روزهای پر رونقی را میدهد
هدف اول این الگو رسیدن به قیمت ۱۲۶۰ تومان و هدف دوم و دورتر، قیمت ۱۵۵۰ تومان است. حجم بالا وبی سابقه ی معاملات در هفته ی کاری قبل نشان دهنده ی قدرتمند بودن روند صعودی و عزم بالای گردانندگان سهم برای صعود است.
وارد شدن شاخص قدرت نسبی (RSI) به محدوده ی هیجان خرید نیز نشان دیگری از روند ایجاد شده است. اما مقاومت مهم پیش روی سهم محدوده ی ۹۹۵ تا ۱۰۰۰ تومان بوده که هم مقاومت پنهان ۳۸٫۲ % فیبوناچی را در خود جای داده و هم از مرز روانی ۱۰۰۰ بهره می برد.
ولیکن با توجه به تمامی گفته های بالا، به نظر نمی رسد سهام مذکور مشکل خاصی برای رسیدن به اهداف یاد شده داشته باشد. در آینده ودر صورت محقق شدن پیش بینی های ذکر شده  مجددا به تحلیل سهم خواهیم پرداخت.
    Mehdi.danesh133@Gmail.com


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.