روز بد دو نماینده اصفهان مقابل تیم های گیلانی / سپاهان در خانه باخت؛ ذوب آهن ۵ تایی شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – دو تیم گیلانی لیگ برتر امروز توانستند تیم های اصفهانی را شکست دهند.

به گزارش ممتاز؛ در اولین روز از مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان میزبان ملوان انزلی بود. اصفهانی ها که در خانه خودشان به مصاف ملوان رفته بودند، این بازی را با نتیجه ۲ بر یک باختند تا از کورس مدعیان عقب بمانند. گل اول بازی را احسان حاج صفی در دقیقه ۲۲ زد اما ملوان در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی توسط جلال رافخایی به گل مساوی دست یافت. نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم ملوان باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که جلال رافخایی این ضربه را در دقیقه ۷۲ تبدیل به گل کرد.

در دیگر مسابقه امروز، داماش میزبان ذوب آهن بود و توانست حریف را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد. اولین گل این مسابقه را ذوب آهن در دقیقه ۲۵ توسط مرتضی تبریزی به ثمر رساند. مسعود حسن زاده هم گل اول داماش را در دقیقه ۲۹ زد. گل دوم تیم گیلانی، گل به خودی ذوبی ها بود و مصطفی حاجتی، مسعود حسن زاده و امین متوسل زاده سه گل بعدی داماش را زدند. با این نتیجه، ناکامی اصفهانی ها مقابل گیلانی ها تکمیل شد.

امروز همچنین در قم، صبا میزبان مس کرمان بود. این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید. ادینهو و کریم اسلامی گل های مس را زدند و مهدی مومنی و محسن بیات هم زننده دو گل صبای قم بودند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.