روز دوم مسابقات المپیک نوجوانان آسیا/ پسران تنیس روی میز شگفتی‌ساز شدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – در روز دوم مسابقات المپیک نوجوانان آسیا کاروان اعزامی ایران در رشته های جودو، تنیس روی میز و تیراندازی به رقابت پرداخت.

به گزارش ممتاز؛ در روز دوم مسابقات المپیک نوجوانان آسیا در انجینگ چین ورزشکاران کشورمان در رشته های جودو، نتیس روی میز و تیراندازی به مصاف حریفان خود رفتند.

ناکامی ادامه‌دار تیم ملی جودو

تیم ملی جودو کشورمان در روز دوم مسابقات همانند روز اول روز خوبی را پشت سر نگذاشت و هر دو نماینده ایران با شکست برابر حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند. مبینا عزیزی ابتدا مقابل حریف یمنی خود به پیروزی رسید اما با شکست در دور دوم مسابقات مقابل حریفی از چین تایپه حذف شد. مهدی فتحی پور دیگر نماینده کشورمان هم در همان دور اول مغلوب حریف خود از کشور چین تایپه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

پسران تنیس روی میز شگفتی‌ساز شدند

اعضای تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان ایران هم در روز دوم مسابقات به مصاف حریفان رفتند. سروش امیری نیا در رقابتی دشوار برای تعیین سرگروه به مصاف حریفی از سنگاپور رفت. رقیب سنگاپوری که از ۵۰ بازیکن برتر تنیس روی میز جهان به شمار می‌رفت در نهایت برابر نماینده کشورمان شکست خورد تا امیری نیا سرگروه شود. در دیگر بازی هم متین لطف الله نسبی که روز قبل را با دو پیروزی بزرگ برابر حریفان سنگاپوری و قزاق پشت سر گذاشته بود، برابر حریف قدرتمند مالزیایی شکست خورد تا در گروه خود دوم شود.

اولین روز رقابت دختران تیرانداز

در رشته تیراندازی هم دختران کشورمان در روز اول رقابت خود به رده های هفتم و هشتم دست پیدا کردند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.