روسل: رفاقتی با فلورنتینو پرس ندارم

 وی در پاسخ به سوالی در مورد رفاقتش با فلورنتینو پرس گفت: “من تنها چهار یا پنج دوست در زندگی دارم نه بیشتر.” وی همچنین در جواب اینکه با وجود مورینیو بر روی نیمکت رئال مادرید آیا باز هم سال سختی در فصل ۲۰۱۲-۲۰۲۴ در انتظار بارسلوناست یا نه نیز تاکید کرد: “همه ما می‌دانیم که فصل قبل رقابت عجیبی بود. چیزی که من می‌توانم ضمانت کنم دفاع از ارزش‌هایی است که برای یک باشگاه تعریف می‌شود. اینکه حریف ما چه کارهایی انجام خواهد داد به ما بستگی ندارد. هر اتفاقی بیفتد، ما به ادامه دادن تعهدمان به مدل بارسلونا ثابت قدم خواهیم ماند.”

فشار زمانی است که معلم دخترم را فرا میخوانم .

در مورد اینکه آیا فشاری به علت اختلاف با باشگاه رئال مادرید احساس می‌کنید نیز گفت: “فشاری نیست اما چالش هیجان انگیزی است. فشار زمانی است که من معلم دخترم را برای یک جلسه فرا می‌خوانم. وی همچنین درباره مدیریت این مجادلات تاکید کرد: “اگر این مجادله از طرف رییس باشگاه یا یک مواسسه باشد، من جواب خواهم داد. اگر لازم دانستند و از طرف مدیر باشگاه باشد زوبیزارتا واکنش نشان می‌دهد، اگر از طرف مورینیو باشد تیتو جواب می‌دهد، اگر از طرف کاسیاس باشد پویول واکنش نشان می‌دهد.”

روابط با کرایف

در مورد رابطه‌اش با کرایف که چندین بار از او انتقاد کرده است نیز گفت: “من تلاش زیادی کردم که با او دوست باشم اما او چندان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد. وی همچنین در مورد دخالت در زندگی خصوصی بازیکنان نیز گفت: ” باشگاه نهایت تلاش خود را برای فراهم آوردن بهترین فضا در زندگی بازیکنان خواهد کرد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.