روسیه و اوکراین در مرحله نیمه نهایی به هم رسیدند

۲۱م دیماه ،

نتایج روز های چهارم و پنجم رقابتهای جام جهانی کوچک

رقابتهای جام جهانی کوچک روسیه دیروز دنبال شد و با نتایجی که به دست آمده، چهره دو تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در روز چهارم رقابتها و پس از شکست یک بر صفر قزاقستان  از فنلاند و ترکیه از ایران، بازی تیم های ایتالیا و بلاروس با نتیجه دو بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید و در بازی آخر روز چهارم، بلژیک دو بر یک تیم متخب سن پترزبورگ  را شکست داد. با این نتایج و پیش از امروز که روز آخر رقابتهای مرحله گروهی جام جهانی کوچک است در گروه چهارم مسابقات ایتالیا با شش امتیاز صدرنشین است و تیم های بلژیک و سن پترزبورگ هر کدام با سه امتیاز دوم و سوم می باشند.

نکته جالب این است که هم بلژیک و هم سن پترزبورگ در همه شرایط اعم از گل زده و خورده و همه چیز برابر است و البته بازیهای روز آخر میان ایتالیا و سن پترزبورگ و همچنین بلژیک و بلاروس تکلیف این گروه را مشخص خواهد کرد.

در گروه سه ایران و فنلاند شش امتیازی می باشند و امروز از ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم سرگروه و صعودکننده به مرحله نیمه نهایی رقابتها مشخص شود. تیم های قزاقستان و ترکیه برای گرفتن رتبه های سوم و چهارم گروه مصاف خواهند داد. ایران با یک تساوی هم می تواند به مرحله نیمه نهایی رقابتها صعود کند و بازی امروزش مقابل تیم قدرتمند فنلاند حساس و دیدنی خواهد بود.

اما کار گروههای اول و دوم روز چهارشنبه به پایان رسید و در گروه اول تیم چک سه بر صفر لیتوانی را شکست داد و اوکراین با دو گل تیم آذربایجان را شکست داد تا این تیم اوکراین باشد که با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کند. چک هم با ۵ امتیاز دوم شد و آذربایجان با ۴ امتیاز سوم و لیتوانی بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در گروه دوم یونان دو بر صفر لتونی را شکست داد و روسیه میزبان در یک بازی حساس و نزدیک در حالی که موقعیت های بسیاری را برای گلزنی از دست داد در نهایت نتوانست دروازه اسلوونی را باز کند تا این روسیه باشد که با ۵ امتیاز به عنوان دومین تیم صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود می کند و حریف تیم اوکراین شود. پس از روسیه، اسلوونی هم ۵ امتیازی بود اما تفاضل گل تیم روسیه ۲+ بود و با توجه به تفاضل گل +۱ تیم اسلوونی این روسیه بود که سرگروه شد. پس از اسلوونی یونان با ۴ امتیاز سوم و لتونی هم با یک امتیاز چهارم شد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.