روشنگری جامعه جهانی در قبال بحران سوریه به دست دانشجویان این کشور است

فروردین ۱۴۰۳

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: دانشجویانی که در کشور خود قصد مقاومت دارند از جمله دانشجویان سوری، باید نسبت به موقعیت و شرایط کنونی کشورشان در جامعه خود، و همچنین در جامعه جهانی روشنگری و آگاهی بخشی کنند.

“‌صادق منصوری‌” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، با اشاره به تأثیر مهم دانشجویان در پیروزی انقلاب کشورمان و همچنین مؤثر بودن اقدامات دانشجویان سوریه بر تحولات کشورشان اظهار داشت: هر فعالیت سیاسی از سوی دانشجویان با توجه به جامعه همان کشور صورت می گیرد.

وی افزود: دانشجویانی که در کشور خود قصد مقاومت دارند از جمله دانشجویان سوری، باید نسبت به موقعیت و شرایط کنونی کشورشان در جامعه خود، و همچنین در جامعه جهانی روشنگری و آگاهی بخشی کنند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در ادامه تصریح کرد: دانشجویان سوری باید با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت کشور خود، و همچنین با درس گرفتن از عملکرد دانشجویان جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس، اقدامات کاربردی را برای تغییر مثبت در روند بحران سوریه صورت دهند.

منصوری خاطرنشان کرد: مقاومت یکی از ارزشمندترین اهداف کشورهای اسلامی است و دانشجویان نقش مهمی را در تبیین این هدف متعالی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.