روشنگری مسلمانان انگلیس عامل اتحاد مردم در برابر نژادپرستان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

گروه های ضد نژاد پرست در این شهر جنوب انگلستان با اعلام این مسئله که هرگز iبه گروه های نژاد پرست و تندرویی همچون “لیگ دفاعی انگلستان” و یا “جبهه ملی” اجازه عرض اندام در این شهر را نخواهد داد

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، در سپتامبر سال ۲۰۱۲ پلیس انگلستان در عملیاتی در شهر روترهام، تعدادی از آسیایی ها را iبه جرم راه اندازی شبکه ای مربوط iبه ربودن و سوء استفاده جنسی از دختران و زنان در این شهر بازداشت نمود که تعدادی از بازداشت شدگان از اهالی هند و پاکستان بودن.

این اتفاق iبهانه مناسبی بوده بود تا گروه های افراطی همانند ” لیگ دفاعی انگلستان ” که سابقه طولانی در اسلام ستیزی در انگلستان را دارند در این شهر iبه فعالیت پرداخته و iبه تبلیغ و تجمعات ضد آسیایی – اسلامی دست بزنند. البته بر طبق مستندات، این گروه تجمعاتی در حدود ۵۰ یا ۶۰ نفر برگزار می نموده است و بیشتر اوقات iبه سبب کمبود جمعیت از ورود iبه خیابان هراس داشتند و بیشتر در کافه های این شهر iبه تجمع دست زده و سپس متفرق می شدند.

اما مسلمانان این شهر نیز بیکار ننشستند و مردم شهر روترهام را درباره تهدیدهای گروه های نژاد پرست انگلیسی مطلع نموده و iبه همین خاطر گروههای اجتماعی فعال در شهر اعلام نموده اند که از اقلیت های مسلمان و آسیایی این شهر در برابر این تهدیدات حمایت می نمایند.

تظاهرات مردم شهر روترهام بر علیه نژاد پرستان

گروه های ضد نژاد پرست در این شهر جنوب انگلستان با اعلام این مسئله که هرگز iبه گروه های نژاد پرست و تندرویی همچون “لیگ دفاعی انگلستان” و یا “جبهه ملی” اجازه عرض اندام در این شهر را نخواهد داد و اضافه نموده اند که از همشهریان آسیایی و مسلمان خود نیز در این شهر حمایت خواهند نمود.

گروه های تجاری و اقتصادی نیز که اکثر کارمندان آنان را مسلمانان و آسیایی تبارها تشکیل داده اند با حمایت از گروه های ضد نژاد پرستی اعلام نموده اند که از حرکت های گروه هایی مانند “لیگ دفاعی انگلستان” حمایت نکرده و آن را مصادق بارز نژاد پرستی می دانند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.