روش افزایش حافظه گوشی آیفون + توضیح

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: دارندگان محصولات اپل همیشه دوست دارند که این کمپانی مسئله افزایش حافظه را به نوعی حل کند، مثلا بر روی محصولات خود شیار کارت حافظه قرار دهد یا امکان بهره‌بری از OTG را برای محصولات خود فراهم سازد تا کاربران بسته به نیازی که دارند بتوانند علاوه بر حافظه داخلی دستگاه یک حافظه جانبی هم به آن اضافه کنند یا با وجود قابلیت OTG بتوانند فایل‌های خود را به راحتی انتقال دهند.

به گزارش دیجی کالا البته همین حالا هم روش‌هایی برای انتقال فایل بین دستگاه‌های اپل وجود دارد، اما همگی وقت‌گیر، کمی مشکل و درکل دردسرزا هستند. اما اکنون کمپانی pqi یک فلش مموری OTG طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است که یک سر آن پورت لایتنینگ و سر دیگر آن پورت USB قرار گرفته است. اما این :/.’لش مموری بالاخره مسئله افزایش حافظه محصولات اپل را رفع کرده است و کار شما را بسیار راحت‌تر ساخته است.

حافظه آیفون خود را افزایش دهید!

البته ناگفته نماند که این فلش مموری فقط با محصولاتی که دارای رابط لایتنینگ هستند سازگار است و طبق گفته کمپانی لیست محصولاتی که با این فلش مموری سازگار هستند عبارت است از iPhone 6/6 Plus, iPhone 5/5s/5c, iPad Air, iPad 4, iPad mini I/II, iPod touch 5. استفاده از این فلش مموری برای محصولات اپل بسیار ساده است و اصلا لازم به جیل‌برک نیست بلکه فقط کافیست پس از خرید این محصول، شما یک اپلیکیشن رایگان را با نام iStick دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. برای راحتی بیشتر شما کمپانی pqi بر روی جعبه این محصول QR Code دانلود نرم‌افزار iStick را هم قرار داده است. بنابراین شما می‌توانید هر نوع فیلم، عکس یا فایلی را بر روی این فلش مموری بریزید و سپس به‌راحتی به دیگر دستگاه‌هایی که دارای رابط USB یا Lightning هستند منتقل نمایید.

حافظه آیفون خود را افزایش دهید!

این فلش مموری در چهار حجم ۸, ۱۶, ۳۲ و ۶۴ گیگابایت تولید شده است که فقط حجم ۱۶ گیگابایت آن در بازار موجود است. امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد ورود حجم‌های دیگر این فلش مموری جذاب باشیم.

حافظه آیفون خود را افزایش دهید!

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.