روش جدید دولت انگلیس برای یافتن مالیات‌گریزان!

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اداراه مالیات انگلیس عکس‌های فراریان مالیاتی را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده و زیر آنها عبارت “تحت تعقیب” را قرار داده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس۲۴، به نقل از اداره مالیات انگلیس فراریان مالیاتی حدود ۷۰۰ میلیون یورو به اداره مالیات بدهکارند.

روش انتشار یافتن عکس و تبلیغ گسترده اینترنتی معمولا از روش‌های مرسوم پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) برای پیدا کردن مجرمان خطرناک است.

در پایگاه اینترنتی اداره مالیات انگلیس همچنین نقشه‌ای تعاملی قرار گرفته است که در آن محل اختفای احتمالی فراریان مالیاتی مشخص می‌شود.

همچنین به تازگی اداره مالیات کلاس‌های آموزش دفاع شخصی و آموزش رزم را برای بازرسان مالیاتی اجباری کرده است. گفته می گردد این کار با هدف مقابله با متخلفان خطرساز صورت می‌گیرد.

دولت انگلیس که به سهل انگاری در مبارزه با فرار مالیاتی متهم بود، در اقدامی جنجالی با حضور خبرنگاران، تلاش کرد این روش‌ها را برجسته سازد.

جرج اوسبورن وزیر دارایی انگلیس در این خصوص گفت: دولت اجازه فرار مالیاتی را نمی‌دهد و ما به زودی مالیات گریزان را پیدا و بازداشت خواهیم کرد.

این درحالی است که نتایج این تلاش‌ها چندان کارآمد نبوده و از یک سال پیش تاکنون فقط یک مالیات‌گریز بازداشت و محکوم شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.