رولزرویس در موزه ب ام و نمایشگاه گذاشت

۱فروردین ۱۳،

رولزرویس در موزه ب ام و نمایشگاه گذاشت

Bookmark and Share

به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد تولد سر هنری رویس، برای اولین بار نمایشگاهی بزرگ از تاریخ رولزرویس در موزه ب ام و در شهر مونیخ افتتاح شد. 

نمایشگاه، که در فضای هزار متری در پنج طبقه برپا شده است، با داستان دیدار سر هنری رویس و چارلز استوارت رولز در سال ۱۹۰۴ آغاز می‌شود. دیداری که به تاسیس کارخانه رولزرویس انجامید. 

در نمایشگاه مهمترین مدل‌های کارخانه در طول ۱۰۵ سال فعالیتش به نمایش درآمده است. از جمله این خودروها مدل ۱۰EX است که در سال ۱۹۲۶ برای نمایش توانایی‌های رولزرویس در ساخت شاسی و موتور ساخته شد و ماشین شخصی سر هنری رویس بود. در مجموع ۱۵ خودروی کلاسیک باارزش رولزرویس از سال ۱۹۰۷ تا سال ۲۰۱۲در این نمایشگاه حاضر است. 

رولزرویس در موزه ب ام و نمایشگاه گذاشت

علاوه بر توانایی‌های مهندسی این نمایشگاه قدرت رولزرویس در ساخت خودروهای سفارشی و دست ساز را نیز به نمایش گذاشته است. 

تورستن مولر اوت‌وس، مدیر اجرایی رولزرویس همزمان با آغاز نمایشگاه گفت «این نمایشگاه فوق‌العاده و تاریخی با افتخار دهمین سال رنسانس رولزرویس را تحت مدیریت ب ام و جشن می‌گیرد. حضور معاصر ما در صنعت خودرو ترکیبی بی‌نظیر از تخصص و تکنولوژی آلمانی و چیره‌دستی و طراحی بریتانیایی است. بنابراین موزه ب ام و که روح و خاطره این کارخانه در آن جای دارد، مکانی سمبلیک برای بیان داستان موفقیت این صنعتگر بزرگ بریتانیایی است.»

برچسب ها : نمایشگاه رولزرویس | موزه ب ام و | تاریخ : ۲۰۲۲/۰۳/۲۱
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.