رومینگه: بایرن شایسته بالا بردن جام در ومبلی است

۲۶اردیبهشت،

7-140.jpg

رییس اجرایی باشگاه بایرن‌ مونیخ تیمش را شایسته پیروزی برابر دورتموند در فینال ومبلی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بایرن‌ مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه چهارم خرداد در ومبلی به مصاف بوروسیا دورتموند می‌رود.

بایرنی‌ها در حالی پای به این دیدار می‌گذارند که در سال قبل در آلیانس آره‌نا در ضربات پنالتی جام را برابر هواداران خودی به چلسی دادند.

کارل هاینس رومنیگه، رییس اجرایی باشگاه بایرن‌ مونیخ تیمش را شایسته پیروزی در فینال ومبلی می‌داند. او گفت: می‌خواهیم به هر نحو ممکن در ومبلی پیروز شویم. بایرن شایسته بالا بردن جام است. تیم ما در پنج سال اخیر تلاش بسیاری از خود نشان داده است. در دهه هفتاد سه بار پیایی قهرمان این رقابت‌ها شدیم. شاگردان هاینکس می‌توانند بعد از آن نسل طلایی رویایی‌ترین تیم تاریخ بایرن‌ مونیخ باشند.

گوآردیولا در حالی به عنوان سرمربی تازه بایرن‌ مونیخ برای فصل بعد انتخاب شده است که هاینکس فصلی رویایی را با این تیم پشت سر می‌گذارد و همین می‌تواند انتظارات را از گوآردیولا بالا برد و کار را بر او سخت کند، اما رومنیگه چنین نظری ندارد: ” همه چیز با آمدن گوآردیولا به نقطه صفر بر می‌گردد. می‌توانیم در فصل آینده انگیزه خود را برای پیروزی بیشتر کنیم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.