رونالدو ،ناجی یاران فرگوسن

این مطلب در تاریخ جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

گویا صدا زدن نام رونالدودر جریان بازی بود که به شاگردان فرگوسن روحیه داد..چون بلافاصله بعد از وصل شدن برق ورزشگاه روند بازی تغییر نمود.

به گزارش فوتبال آنلاین منچستریونایتد برای کسب یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه «ژنرالی آرنا»ی شهر براگا سختی های بسیاری را متحمل شد. شیاطین سرخ درابتدا از حریف عقب افتادند و در جریان این بازی به خاطر رفتن برق ورزشگاه بازی برای دقایقی متوقف شد و بعد از آن بود که یونایتدی ها با گلزنی توانستند به جریان بازی برگشته و درنهایت به یک برد ارزشمند دست بیابد.

پرتغالی ها بازی را خوب آغاز نموده بودند ولی تا آغاز نیمه دوم از گل خبری نبود و البته در نیمه دوم بازی بود که همه اتفاق ها رخ داد . هواداران منچستریونایتددر جریان وقفه ۱۰ دقیقه ایی که برای وصل شدن مجدد برق ورزشگاه ایجاد شده بود، لحظه ای از ترانه خواندن و تشویق تیمشان دست نمی کشیدند و قابل توجه اینجا بود که آنها کریستیانو رونالدو را تشویق می نمودند.

گویا صدا زدن نام رونالدودر جریان بازی بود که به شاگردان فرگوسن روحیه داد..چون بلافاصله بعد از وصل شدن برق ورزشگاه روند بازی تغییر نمود. فان پرسی که در آن بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود، شرایط یونایتد را تغییر داد و اولین گل تیمش را در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند.بعد از آن بود که شیاطین سرخ به بازگشت به بازی امیدوار شدند. ۴ دقیقه بعد وین رونی از روی نقطه پنالتی دومین گل یونایتد را زد و وقتی که همه منتظر شنیدن سوت پایانی بازی بودند، چیچاریتو برای بارسوم دروازه براگا را باز نمود.


FootballOnline.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.