رونالدو با جام جهانی خداحافظی کرد ولی با تیم ملی نه! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از  مارکا، بعد از تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در  مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر اروگوئه پیش‌بینی می‌شد که کریستیانو رونالدو با توجه به سن و سالی که دارد از بازی‌های ملی خداحافظی کند اما گفتگوی این بازیکن سرشناس چنین چیزی را ثابت نمی‌کند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/07/434d2f5377dde9083cc5969e62316606.jpg

رونالدو در پاسخ به پرسشی درباره خداحافظی از تیم ملی پرتغال گفت: در حال‌ حاضر زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده بازیکنان و سرمربی تیم نیست. بر این باور هستم که تیم کنونی پرتغال با توجه به ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که دارد و با توجه به اتحاد و همبستگی جزو بهترین تیم های فوتبال جهان خواهد شد.

او ادامه‌ داد: ما در هر دیداری با نهایت تلاش و جنگندگی بازی کردیم. باید سربلند به پرتغال بر گردیم. دوست دارم که به اروگوئه برای صعود به دور بعد تبریک بگویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته نتیجه‌ای بهتر از  این بودیم اما در فوتبال تیمی که بیشتر گل می زند به پیروزی می‌رسد. به عنوان کاپیتان تیم از  عملکرد تیم راضی هستم و به آن افتخار می‌کنم. از  برگزار کننده گان جام جهانی به خاطر برقرار کردن امنیت و این فضای آرام و زیبا تشکر می‌کنم. بر این باور هستم که جام جهانی خوبی برگزار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.