رونالدو به بازیکنان منچستر: به عربستان بیایید

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از چهار هم تیمی سابقش در منچستریونایتد دعوت کرد که برای تماشای بازی النصر به عربستان بروند.

رونالدو به بازیکنان منچستر: به عربستان بیایید

به گزارش ممتاز نیوز، رونالدو در جریان حضورش در اردوی تیم ملی پرتغال برای جام جهانی ۲۰۲۲ قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کرد و به همین دلیل فرصت خداحافظی با دوستان و هم ن تیمی‌هایش در این تیم را از دست داد.
او در طول این مدت با چهار نفر از آنها که دوستان نزدیکش به حساب می‌آمدند در این بوده و حالا از این چهار نفر که شامل برونو فرناندز، هری مگوایر، کاسمیرو و رافائل واران هستند دعوت کرده که برای تماشای بازی او در باشگاه جدیدش به عربستان سفر کنند.

روزنامه انگلیسی سان با انتشار این خبر مدعی شده که این بازیکن از این چهار نفر خواسته که اگر برنامه تمرینی و کاری‌شان اجازه می‌دهد در تعطیلات به او در عربستان ملحق شود و محل زندگی جدید او را ببینند.
البته رونالدو به آنها گفته که اگر شرایط حضور در عربستان را ندارند، می‌توانند در لیسبون و در عمارت فوق العاده و مجللی که در این شهر خریداری کرده به او بپیوندند.
این بازیکن با حواشی بسیاری از یونایتد جدا شد و با وجود تمام شایعاتی که درباره نارضایتی بازیکنان از او به گوش می‌رسید، چندین منبع نزدیک به این باشگاه به سان گفته‌اند که تعداد زیادی از بازیکنان یونایتد همچنان احترام بسیار زیادی برای او قائل هستند. ‌

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.