رونالدو خوشحالی اش را از ماندن در رئال ابراز کرد

۲۶م دیماه ،

رونالدو خوشحالی اش را از ماندن در رئال ابراز کرد

اخبار باشگاه رئال مادرید : فوتبال آنلاین : کریس رونالدو اعلام کرده بود که دوست دارد قرارداد آینده اش را با رئال مادرید ببندد.

به گزارش فوتبال آنلاین کریس رونالدو اعلام کرده بود که دوست دارد قرارداد آینده اش را با رئال مادرید تمدید کند.

این بازیکن ۲۷ ساله در سال ۲۰۰۹ از منچستر یونایتد به رئال مادرید آمد و قرارداد او با این باشگاه تا سال ۲۰۲۴ معتبر است. به نقل از ی خودش او قصد ندارد به این زودی ها رئال را ترک کند .

او گفت : من دوست دارم در رئال بمانم در حال حاضر چیزی نمی گویم چون برنامه ی خاصی ندارم. اگر سوالتان این است که من در رئال خوشحال هستم باید صادقانه بگویم بله . من کاری را انجام می دهم که دوست دارم انجام دهم .

رونالدو در صحبت هایش به پشتیبانی از خوزه مورینیو برخاست و اتهامات اخیر را به او  ناعادلانه دانست .به نظر کریس، خوزه باید بیشتر از این ها اعتبار داشته باشد.

او در ادامه گفت : من معتقدم هوداران و کسانی که مورینیو را مورد انتقاد قرار می دهند باید صبورتر باشند . برای من واضح است که مورینیو همیشه بهترین را برای باشگاه می خواهد و حاضر است برای رسیدن به هدفش تا پای جان بجنگد.

رونالدو می گوید : می دانم که من و مورینیو بحث برانگیز بوده ایم اما نمی خواهم خودنمایی کنم. کسانی که مرا بشناسند می دانند من چه آدمی هستم.

وی گفت : کسانی که مرا نمی شناسند مجازند هر چه می خواهند بگویند . در زندگی حرفه ای آموخته ام که همیشه با انتقادات و اتهامات کنار بیایم . در حقیقت مورد انتقاد قرار گرفتن قسمتی از زندگی هر فوتبالیست است که نمی توان آن را نادیده گرفت .

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.