روند اجرایی پروژه های شهری با جدیت ادامه دارد / استقبال شهروندان از تورهای تهران گردی

۱فروردین ۱۳،

پروژه هایی مانند بزرگراه امام علی (ع) ، چیتگر و بزرگراه صدر نیز با سرعت دنبال می گردد و شهردار تهران و معاونان وی ، امروز و روز قبل از این پروژه ها بازدید کردند .

شفاف: سخنگوی شهرداری تهران از استقبال شهروندان از تورهای تهران گردی و برنامه های فرهنگی پیش بینی شده درپایتخت طی چند روز اخیر خبر داد و گفت : روند اجرایی همه پروژه های شهری در ایام تعطیلات با جدیت و سرعت دنبال می گردد.
 
دکتر محمد هادی ایازی با اشاره به اقدامات انجام شده در چهار روز ابتدای سال تازه گفت : همه اقدامات پیش بینی شده اعم از فعالیت های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی با جدیت در حال انجام است و با توجه به خلوت بودن شهر با سرعت انجام می گردد .
 
وی افزود : پروژه هایی مانند بزرگراه امام علی (ع) ، چیتگر و بزرگراه صدر نیز با سرعت دنبال می گردد و شهردار تهران و معاونان وی ، امروز و روز قبل از این پروژه ها بازدید کردند .
 

ایازی با بیان این که زیبا سازی شهر ، رفت و روب و رنگ آمیزی جداول و غیره نیز در بخش اقدامات خدماتی دنبال می گردد ، اظهار کرد : شهرداری تهران در زمینه اقدامات فرهنگی نیز برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است که در چند روز اخیر برج میلاد ، باغ موزه دفاع مقدس و باغ موزه قصر و سایر پردیس های سینمایی مورد بازدید بسیاری از شهروندان قرار گرفت .
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی ۱۶ محور در شهر برای تهران گردی خاطر نشان کرد : استقبال بسیاری از تورها صورت گرفت و در ۱۹۵ ایستگاه سطح شهر با حضور شهریاران جوان بسته های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گرفت .
 
وی در ادامه گفت : ا زامروز نیز همه سازمان های وابسته به شهرداری به خدمات رسانی روزمره خود خواهند پرداخت و برنامه های فرهنگی ، هنری ، خدماتی و عمرانی نیزبا جدیت ادامه دارد .


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.