روند ارتقا کیفیت خودروهای تولیدی در حال پیگیری است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت :

روند ارتقا کیفیت خودروهای تولیدی در حال پیگیری است

عصر خودرو : معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت،معدن و تجارت از پیگیری بهبود روند ارتقا کیفیت خودرو های داخلی خبر داد و گفت: این موضوع با جدیت در حال بررسی و اجرا است.

  محسن صالحی نیا با اشاره به اینکه بهبود پارامترهای فنی و سطوح استانداردی خودروها همواره مورد توجه بوده است، تصریح کرد: دراین ارتباط اقدامات خوبی درحال انجام و اجرا است.
به گفته وی، یکی از این اقدامات، نظارت مستمر سازمان ملی استاندارد از طریق اجرای روش های تائید نوع (TA) و تطابق تولید (COP) و سایر روش ها از جمله خرید خودرو از اعتبارات مشخص سازمان ملی استاندارد ایران جهت تست عملکردی و ایمنی خودروها است که می تواند تاثیرات خوبی را بر ارتقا کیفی خودروها داشته باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه، پایش ادواری، شاخص های ارتقا کیفیت،آلایندگی و خدمات پس از فروش خودروها را از موارد دیگری ذکر کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت ، گزارش آن را به کمیسیون های صنایع و معادن و اقتصادی مجلس ارسال و روند پیشرفت اقدامات را تشریح می کند.
صالحی نیا، تصریح کرد : به منظور رعایت حقوق خریداران خودرو و در چارچوب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو،مراجع ذیربط شکایت های رسیده را بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دوشنبه ۱۰ مهر   ۱۳:۳۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.