روند روبه رشد ارزش سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت (ونفت)

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سناریوی قابل پیش بینی برای آینده ی سهم ،با توجه به شکسته شدن خط روند بالایی کنج و انجام حرکت برگشتی در هفته ی کاری قبل ،بدین صورت محتمل است که هدف اول سهام فعلا قیمت ۴۳۰ تومان میباشد. در صورت شکسته شدن قطعی این مقاومت مهم،سیگنال Bullish Break Out صادر میشود با حداقل هدف ۵۲۰ تومان. واما هدف اصلی سهام همان هدف الگوی کنج میباشد که در حالت حسابی ،حداقل قیمت ۶۷۰ تومان را نشان میدهد…

خبر اقتصادی – سهام سرمایه گذاری صنعت نفت (ونفت)  پس از افت فراوان از سال ۸۴ وسقوط تا محدوده ی ۱۰۰ تومان، چند سالی را به صورت رنج در این قیمت ها حرکت کرده ولیکن در چند ماه قبل یکی از پر سودترین سهم های بازار سرمایه بوده است.

مهدی دانش تحلیلگر تکنیکال بورس معتقد است: حرکت انفجاری خود را از قیمت ۱۲۸ تومان آغاز کرده و تقریبا با کمترین توقف ممکن به رشد خود ادامه داد.

این حرکت انفجاری نگاه اکثریت فعالان بازار را به سوی خود جلب کرد.افزایش چشمگیر حجم معاملات در طول حرکت صعودی نشان دیگری از قدرتمند بودن این حرکت دارد.ولیکن همان طور که قابل پیش بینی بود سهام این شرکت نیاز به استراحت داشته تا مجددا و با قدرت به حرکت خود ادمه دهد.این استراحت قیمتی تقریبا در محدوده ی ۳۸٫۲ درصد فیبوناچی بلند مدت در حال انجام است.

در شرایط فعلی و با نگاه به نمودار سهم به نظر میرسد این استراحت قیمتی به صورت الگوی کنج ادامه دهنده ظاهر شده است.کاهش حجم معاملات در طول الگو،شرایط نمودار شاخص قدرت نسبی(Rsi) و طول ومدت دوره ی استراحت موید الگوی فوق میباشد.

و اما سناریوی قابل پیش بینی برای آینده ی سهم ،با توجه به شکسته شدن خط روند بالایی کنج و انجام حرکت برگشتی در هفته ی کاری قبل ،بدین صورت محتمل است که هدف اول سهام فعلا قیمت ۴۳۰ تومان میباشد. در صورت شکسته شدن قطعی این مقاومت مهم،سیگنال Bullish Break Out صادر میشود با حداقل هدف ۵۲۰ تومان. واما هدف اصلی سهام همان هدف الگوی کنج میباشد که در حالت حسابی ،حداقل قیمت ۶۷۰ تومان را نشان میدهد.

واما مهمترین مقاومت های پیش روی سهم عبارتند از: محدوده ی روانی ۴۰۰ تومان،مقاومت تاریخی ۴۳۰ تومان، وعدد ۵۶۵ تومان (۶۱٫۸ فیبوناچی بلند مدت) که طبیعتا عرضه در این نقاط بیشتر خواهد بود.

Mehdi.Danesh133@Gmail.Com


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.