روند رو به رشد افزایش “بیکاری” در کشورهای “اروپایی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سازمان بین المللی کار دربارهٔ گسترش بیکاری در ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی اخطار داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، نرخ بیکاری در کشور ایتالیا از روند صعودی تابعیت خواهد کرد و در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۱۲٫۷ درصد افزایش خواهد یافت.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از نرخ بیکاری در دیگر کشورهای جهان نیز رو به افزایش است به طوری که پیش بینی می گردد میانگین نرخ بیکاری در جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۶٫۱ درصد برسد در حالی که این رقم قبل از آغاز بحران اقتصادی در سال ۲۰۰۷ میلادی ۵٫۷ درصد بود.

سازمان بین المللی کار همچنین پیش بینی کرد در بین سال های ۲۰۲۲ تا ۲۰۱۶ تعداد ۱۳ میلیون نفر دیگر به جمع اشخاص بیکار اضافه خواهد شد.

این در حالی است که در سال قبل میلادی بیش از ۲۳ میلیون نفر در سراسر جهان که از پیدا کردن کار مایوس شده اند، دیگر حتی به دنبال یافتن کار هم نیستند.

در گزارش ممتاز به نقل از سازمان بین المللی کار بیان شده است که بسیاری از اشخاصی که در جهان در زمره بیکاران نیامده اند، در واقع دارای کار موقت می باشند.

یعنی نه قراردادی با آنها بسته شده است و نه از حق بیمه و مزایای اجتماعی برخوردارند.بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از در سطح جهان ۸۰۰ میلیون کارگر نیز در فقر زندگی می کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.