روند کند واگذاری اراضی از مشکلات اجرای طرحها در مناطق نمونه گردشگری است

به گزارش خبرنگار ایرنا،’مژگان نهاوندی’روز شنبه در بازدید از روند اجرای طرحهای گردشگری در مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری، روند طولانی تصویب طرحهای این مناطق در شورای عالی معماری و شهرسازی، همکاری نکردن برخی بانک ها در ارائه تسهیلات و مشکلات مربوط به دریافت اعتبارات ملی را از دیگر مشکلات اجرای طرحها در مناطق نمونه گردشگری کشور بیان کرد.

نهاوندی گفت: تدوین راهکارهای کارشناسی برای افزایش سرمایه گذاری با حضور مسوولان اجرایی و بخش گردشگری برای مناطق نمونه گردشگری، بررسی مشکلات، دریافت پیشنهادها برای رفع موانع و تعیین راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه گذار از دستاوردهای سفر ما به استان چهارمحال و بختیاری است.

کارشناس مسوول دفتر مناطق نمونه گردشگری و زیرساخت های سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور، برگزاری نشست های کارشناسی با مدیران سازمان های اجرایی برای تسهیل در توسعه زیرساخت های مناطق نمونه گردشگری استان را از دیگر دستاوردهای سفر خود به شهرکرد بیان کرد.

نهاوندی،هدف از بازدید از روند اجرای طرحهای گردشگری در مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری را بررسی مشکلات این مناطق، بررسی دلایل کاهش سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری و نظارت بر روند اجرای طرحها در مناطق و روستاهای هدف گردشگری این استان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، اجرای ۱۵ طرح در مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری، در سفرهای رییس جمهوری و هیات دولت به این استان تصویب شده است.

۵۴۷/۷۳۶۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۴۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.