روند مثبت سکه آتی در نخستین روز هفته

هفته جاری برای معاملات آتی با روند رو به رشد و تحقق پیش بینی‌ها مبنی بر افزایش قیمت‌ها شروع شد و از نخستین روز تحویل سکه‌های پیش فروش تا کنون قیمت‌ها حدود ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

در حالی معاملات آتی سکه برای چند روز متوالی روند مثبتی را سپری می‌کند که امروز نیز قیمت سکه در هر قرارداد بین ۹ تا ۱۳ هزار تومان افزایش یافته است.

بر این اساس، با توجه به نرخ ۱۹۷۲ تومانی دلار در بازار و اونس جهانی ۱۶۲۴ دلار، سکه شهریور و مرداد ماه ۷۶۰ و ۸۰۵ هزار تومان و شهریور و مهر ۸۴۲ و ۸۸۶ هزار تومان معامله می شود که بیشترین افزایش قیمت مربوط به سکه شهریور ماه است. همچنین این رشد قیمت به دلیل افزایش دلار و اونس جهانی است.

این گزارش حاکی است: با شروع تحویل سکه‌های پیش فروش، بیشتر مشتریان با امیدواری نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام به خرید کردند و با گذشت چند روز این پیش بینی‌ها محقق شد و از سه‌شنبه هفته گذشته که نخستین روز تحویل سکه‌های پیش فروش بود، بیش ۳۸ تا ۴۴ هزار تومان قیمت‌ها در هر قرارداد افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، از فردا وجه تضمین اولیه با محاسبه ۳۰۰ هزار تومان وجه تضمین اضافی، ۱۵۰ هزار تومان کاهش و به دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.