رونق بازار خودروهای داخلی، استقبال گسترده از پیش فروش محصولات ایران خودرو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اگر تولید بیشتری وجود داشت خریداران از آن استقبال میکردند، اما با شرایط موجود هنوز امکان تولید بیشتر وجود ندارد، در نتیجه انتظار بیشتری نمی توان از بازار خودروهای داخلی داشت.

یکی از فعالان بازار خودرو خبر از شرایط خوب بازار خودروهای داخلی داد و گفت : هم اکنون خرید و فروش خودروهای داخلی نسبت به سال قبل در شرایط خوبی به سر میبرد.

 یکی از فعالان بازار خودرو خبر از شرایط خوب بازار خودروهای داخلی داد و گفت : هم اکنون خرید و فروش خودروهای داخلی نسبت به سال قبل در شرایط خوبی به سر میبرد.

کاظم محمدی نیکخواه در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت افزود : با آغاز دهه مبارک فجر و آغاز پیش فروش خودروسازان، بازار خودروهای داخلی رونق گرفته است.طبق اطلاعات رسیده هجمه خرید از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به حدی بسیار بوده که خریداران جهت ثبت نام اینترنتی دچار مشکل شدند.

محمدی نیکخواه در ادامه اظهار داشت : شرایط پیش فروش خودروسازان در ادامه روند سعودی بازار خودرو تاثیر مستقیم خواهد داشت اما نباید از یاد ببریم که خودروسازان داخلی هنوز با مشکلات عدیده در زمینه تولید مواجه می باشند.

هنوز بستر مناسب جهت تولید بیشتر برای خودروسازان فراهم نشده و در نتیجه عرضه بیشتر به بازار خودرو در شرایط فعلی کمی درو از انتظار است.هنوز سایه تحریم ها بر سر صنعت خودرو وجود دارد اما با مساعدت های دولت تدبیر و امید انشاالله این تحریم ها از سر راه خودروسازان برداشته خواهد شد.

نیکخواه با اشاره به اعلام حضور رئیس انجمن جهانی خودروسازان در ایران گفت : اکنون زمان مناسبی است تا شرایط را جهت تولید بیشتر فراهم کنیم.حضور خودروسازان خارجی و دیگر بخش های اقتصادی فرصت خوبی برای یافتن راه حلی مناسب جهت برون رفت از این بحران است.

طبق گزارش های رسیده از بعضی از نمایندگی های ایران خودرو، شاهد آن بودیم که متاسفانه بسیاری از مردم به سبب محدودیت پیش فروش موفق به ثبت نام نشدند. استقبال مردم از پیش فروش محصولات ایران خودرو، نشان دهنده تمایل خرید مشتریان می باشد.

به طور یقین اگر تولید بیشتری وجود داشت خریداران از آن استقبال میکردند، اما با شرایط موجود هنوز امکان تولید بیشتر وجود ندارد، در نتیجه انتظار بیشتری نمی توان از بازار خودروهای داخلی داشت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.