رونق بازار سیم‌کارت تلفن همراه

به گزارش سه نسل ، رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی از احتمال افزایش قیمت سیم‌کارت تلفن همراه به ویژه در کدهای قدیمی از حدود یک هفته آینده خبر داد.

افشار فروتن لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بازار تلفن همراه با توجه به ماه رمضان و مشغول بودن مردم به انجام فرایض این ماه راکد شده و رکود در این بازار حاکم شده است.

وی با بیان اینکه از حدود یک هفته آینده و با اتمام ماه رمضان رونقی در این بازار ایجاد می‌شود ابراز کرد: به اعتقاد من بعد از عید فطر شاهد رونق و افزایش تقاضا در این بازار خواهیم بود و به ویژه در کدهای قدیمی یک، دو و سه این افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در اسفندماه سال گذشته شاهد رونق چند روزه‌ای در بازار سیم‌کارت تلفن همراه بودیم که می‌توان گفت در تمام کد‌ها اتفاق افتاد اما خیلی زود فروکش کرد و البته این رونق، افزایش قیمتی را منجر نشد و فقط بازار سیم‌کارت تلفن همراه را از حالت رکود خارج کرد.

فروتن لاریجانی پیش از این گفته بود: با توجه به شرایط نرخ ارز و دلار و روند افزایشی آن، قیمت سیم‌کارت تلفن همراه به ویژه در کدهای قدیمی افزایش یافته است.

وی گفته بود: افزایش قیمت از سویی باعث شد که خیلی‌ها نسبت به فروش سیم‌کارتی که در دست داشتند اقدام کنند و از سویی با توجه به بالا رفتن قیمت و نداشتن قدرت خرید مردم بازار راکد شده و از رونق افتاد.

او با بیان اینکه بازار در انتظار تثبیت قیمت نرخ است ابراز کرد: به اعتقاد من دوباره شاهد افزایش قیمت سیم‌کارت‌ها به ویژه در کدهای قدیمی‌تر خواهیم بود و البته این موضوع به شرایط تقاضا در بازار بستگی دارد و افزایش قیمت اجتناب‌ناپذیر است.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.