رونق مدل شیشه‌ ای در آرایشگاه‌ های زنانه!

۱۸م آذر ،

هر روز یکی از نابهنجاری‌ها و تخلفات موجود در آرایشگاه‌های زنانه رونمایی می‌شود! از انجام برخی امور تخصصی و پزشکی مثل تجویز نسخه‌های سرخود برای چاقی و لاغری گرفته تا نسخه‌های صادر شده برای پوست و خدمات لیزر و تتو!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روزنامه جوان، هر روز یکی از نابهنجاری‌ها و تخلفات موجود در آرایشگاه‌های زنانه رونمایی می‌شود! از انجام برخی امور تخصصی و پزشکی مثل تجویز نسخه‌های سرخود برای چاقی و لاغری گرفته تا نسخه‌های صادر شده برای پوست و خدمات لیزر و تتو!
ترویج فالگیری، رمالی و خرافات هم یکی دیگر از اتفاقات خطرناکی است که در آرایشگاه‌های زنانه رخ می‌دهد.

اخیراً هم یکی دیگر از این نابهنجاری‌ها و آسیب‌ها رونمایی شد و آن، ترویج مصرف ماده مخدر شیشه در آرایشگاه‌های زنانه است! جالب و تأسف بار این است که برخی آرایشگاه‌های زنانه، مصرف ماده تخدیری شیشه را برای لاغری و رفع چین و چروک پوست تجویز و ترویج می‌کنند!
هرچند در اکثر شهرهای کشور، حداقل چند مورد از این آرایشگاه‌ها که مبلغان مصرف شیشه می باشند، فعالیت می‌کنند اما تعدد این آرایشگاه‌ها در شهرهایی همچون تهران، کرمانشاه، شیراز، کرج و برخی شهرهای شمالی کشور بیشتر است.
 صاحبان این آرایشگاه‌ها به زنانی که به دنبال لاغری، باربی شدن یا رفع چین و چروک صورتشان و در پی زیباتر شدن می باشند، توصیه می‌کنند که بهترین و مؤثرترین راهکار، مصرف شیشه است! آنها در پاسخ به این پرسش که «مگر شیشه اعتیادآور نیست» هم با قاطعیت تأکید می‌کنند که اعتیادآور نیست!
 برخی زنان و دختران ساده دل و اهل ریسک هم با طناب پوسیده صاحبان این آرایشگاه‌ها ته چاه ویل مصرف شیشه می‌روند و زندگی، سلامت، خانواده و خودشان را نابود می‌کنند.

مسعود محمدی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه یکی از مهمترین دلایل مبتلا شدن برخی زنان و دختران جوان به ایدز را مصرف شیشه در اثر القائات آرایشگاه‌های زنانه می‌داند.
 او در همایش دانشجویی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: « متأسفانه با سوژه‌یابی‌های صورت گرفته مشخص شده که مصرف شیشه در بسیاری از زنان بر مبنای همین باورهای غلط انجام شده است.
 البته وجود باورهای غلط در خصوص مصرف شیشه تنها مختص بانوان نیست و موردی پیش آمده که حتی در ساک ورزشکار تیم ملی هم شیشه پیدا کرده‌ایم و این ورزشکار با اطمینان خاطر عنوان کرده که شیشه را تنها به خاطر کاهش اضافه وزن خود مصرف کرده است.» این در حالی است که برخی از زنان آرایشگر، علاوه بر تجویز، رسماً فروشنده ماده مخدر شیشه می باشند!
مروجان مصرف شیشه در آرایشگاه‌های بانوان در حقیقت در راستای فعالیت‌های تبلیغاتی شبکه‌های ماهواره‌ای برای ترویج «باربیسم» و باربی شدن فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.