رونمایی از «پایگاه اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی»

رونمایی از «پایگاه اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی»

جام جم آنلاین: مراسم رونمایی «پایگاه اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی» عصر امروز در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد.

هدایت‌الله بهبودی، ریاست دفتر ادبیات انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: آنچه که امروز رونمایی می‌شود دستاورد جوان‌هایی است که در این دفتر با ما همکاری می‌کنند. خوشبختانه جوان‌ها آبرویی برای ما هستند.

وی افزود: وضعیت تاریخ‌نگاری امروز در کشورمان امیدوارکننده‌ است. اگر الان مقایسه با قبل انجام دهیم وضعیت اطلاع‌رسانی قابل توجه نیست و پیشرفت به صورت تصاعدی پیش می‌رود.

از سوی دیگر افتتاح سایت نوعی تشخص است، الان هر سازمان و دفتری باید پایگاهی داشته باشد. نمی‌گویم ما از این تفکر دور بودیم اما سعی کردیم از ظاهر عبور کنیم و به محتوا برسیم اگر بخواهیم در اقتصاد زنده بمانیم مجبور به تولید هستیم. در فرهنگ هم ناچار به تولید بپردازیم تا جایگاه خوبی پیدا کردیم.

بهبودی در ادامه اظهار کرد: وقتی سال ۷۲ کتاب ساواک و روحانیت چاپ کردیم دوستی که این سندها را به حوزه آورد توبیخ شد و پست سازمانیش را از دست داد. اما امروز همان سازمان ۱۰۰ هزار سند را عرضه کرده یا روزی پیدا کردن یک سند در مجلس آرزو بود اما الان با چند حرکت موس می‌توانیم سندهای دلخواهمان را پیدا کنیم.

وی افزود: ما هم قبلا فکر می‌کردیم اطلاعات و اسناد درباره انقلاب اسلامی ارث پدرمان است و الان به نتیجه رسیدیم مال همه است و الان حس و حال مالکیت اسناد دگرگون شده است.

محسن مومنی، رئیس حوزه هنری نیز در این مراسم تاکید کرد: وظیفه حوزه هنری حمایت از هنر مربوط به انقلاب اسلامی است و بقیه کارها فرعی محسوب می‌شود. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.