رونمایی از تلویزیون ۳۰ میلیونی ال جی + مشخصات

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سیبنا: مراسم رونمایی از تلویزیون OLED منحنی مدل ۵۵EA98000 ال جی شب گذشته با حضور خبرنگاران در تهران برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه خبری ممتاز در این مراسم کریس جانگ مدیرکل ال‌جی الکترونیکس در ایران اعلام کرد: ما امروز تاریخ جدیدی را در ایران رقم خواهیم زد.

وی افزود: با توجه با امکانات و خلاقیت های بکار رفته در این محصول پیش بینی می شود این تلویزیون بزودی بازار ایران را قبضه کند زیرا هیچ رقیبی برای این محصول جدید ال جی در کشور وجود ندارد. وی گفت: بدون شک این محصول جدیدترین ، با کیفیت ترین و بی رقیب ترین تلویزیون موجود در ایران است.

 به گفته وی تلویزیون‌ OLED منحنی ال‌جی برای نخستین بار در نمایشگاه CES لاس‌وگاس معرفی شد و عموم مردم و رسانه‌های دنیا را شگفت‌زده کرد.

کریس جانگ گفت: طراحی چشمگیر این تلویزیون توانایی شرکت ال‌جی برای یافتن راهکارهای متمایز با بهترین طراحی را در زمره محصولات تصویری جهان نشان می‌دهد.»

وی در ادامه افزود: «من با افتخار اعلام می‌کنم که بار دیگر ال‌جی نقش خود را به عنوان پیشگام در صنعت محصولات صوتی و تصویری اثبات می‌کند و بازار ایران را با همکاری شرکت گلدیران با فناوری‌های مبتکرانه و نشان دادن فواید باورنکردنی تلویزیون‌های OLED منحنی به مشتریان، در دست خود می‌گیرد.» کریس جانگ در پایان صحبت‌های خود از اصحاب رسانه برای شرکت در این همایش قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: بهای این تلویزیون ۵۵ اینچ حدود ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته از سال آینده تلویزیون های ۷۷ اینچ OLED ال جی وارد بازار ایران خواهد شد.

 

مشخصات تلویزیون OLED منحنی ۵۵EA9800 ال‌جی

تلویزیون OLED منحنی نشان از آغاز عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد. این تلویزیون دارای انحنایی آی‌مکس‌ مانند است که تجربۀ مشاهدۀ راحت و شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. به لطف وجود فناوری WRGB، تلویزیون OLED منحنی ال‌جی مدل ۵۵EA98000 نسبت کنتراستی بی‌نهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن ارائه می‌دهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ باورنکردنی را، بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاویۀ دید، ایجاد می‌کند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی با ضخامت ۴٫۳ میلی‌‌متر و وزن ۱۷ کیلوگرم فوق‌العاده باریک و سبک است. طراحی هیجان‌انگیز، که با پایۀ کریستال تکمیل می‌شود، به غرق شدن بیشتر بیننده در نهایت کیفیت تصویر کمک می‌کند. علاوه بر این، بلندگوهای سرامیکی تلویزیون در پایۀ ساده و شفاف آن تعبیه شده است و صدایی بی‌عیب‌ونقص و با کیفیت حیرت‌انگیز را در دامنۀ فرکانس بالاتر از بلندگوهای مشابه تولید می‌کنند.

lg-tv-feature-img-detail_CURVED_Design

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند و کاربرپسند ال‌جی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال بی‌سیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیت‌های Tag On، Miracast و MHL، این تلویزیون بی‌همتا به کاربران امکان می‌دهد تا از متصل کردن آسان دستگاه‌ و اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش بهره‌مند شوند. تلویزیون OLED منحنی ۵۵EA98000 با کنترل جادویی Magic Remote عرضه می‌شود که پیمایش در فهرست، جست‌وجوی محتوا و انجام بازی را ملموس و سرگرم‌کننده می‌کند. این تلویزیون از قابلیت مفید دیگری به نام Now On برخوردار است که محتوای مورد علاقه‌تان را، بر پایۀ عادات مشاهدۀ شما، پیشنهاد می‌دهد.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.