رونمایی از سه محصول تازه تراکتورسازی ایران

۲۲ آبان ،

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خودکفایی گروه صنعتی تراکتورسازی در شرایطی که شرکت‌های خودروساز به خاطر وابستگی به تامین قطعات دچار مشکل شده‌اند موفقیت بسیار باارزشی است.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد علیرضابیگی در حاشیه رونمایی از چند محصول تازه شرکت تراکتورسازی ایران در تبریز، با اشاره به کاربری‌های مختلف این محصولات که به صورت ۱۰۰درصد بومی تولید می‌شود، اظهار کرد: تراکتورسازی در شرایط موجود نه تنها تولید خود را کاهش نداده بلکه ۳۰ درصد نیز افزایش تولید داشته و هم‌اکنون صددرصد قطعات مورد نیاز این شرکت در داخل کشور تولید می‌شود.

وی قابلیت‌های صادراتی مجموعه تراکتورسازی را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: تراکتورسازی به همان اندازه که در تولید محصولات تازه موفق بوده در بازاریابی و دستیابی به بازارهای تازه در نقاط مختلف جهان نیز موفق عمل کرده و لازم است که از تلاش متخصصان و مدیران آن قدردانی شود.

بیگی گفت: نظام سلطه تصور می‌کند که توانسته با اعمال تحریم، چرخه تولید ما را دچار وقفه کرده و مانع از حضور صنایع ما در بازارهای بین‌المللی شود؛ اما در مقابل این تحریم‌ها، ایده اقتصاد مقاومتی شرایطی را فراهم کرده که ما بر قابلیت‌ها و توانایی‌های خود تکیه کنیم.

وی مجموعه تراکتورسازی را یکی از مصادیق این قابلیت‌ها دانست و گفت: تامین نیاز داخل کشور و صادرات محصولات این مجموعه هم به صورت تراکتور آماده و هم قطعات ماشین ‌آلات و خودروهای مختلف در واقع قابلیت بزرگی را برای صنعت ما فراهم کرده است.

در این مراسم از سه محصول تازه ساخت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران شامل تراکتورهای ۳ و ۶ سیلندر، بیل‌بکهو و دستگاه ضدتگرگ رونمایی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.