رونمایی از فیلم بهمن با بازی فاطمه معتمد آریا و همسرش

گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در یکشنبه, ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ در سینما
رونمایی از فیلم بهمن با بازی فاطمه معتمد آریا و همسرش

مرتضی فرشباف کارگردان فیلم «بهمن» در پاسخ به سوال احسان کرمی (مجری برنامه) که بعد از فیلم سوگ اولین فیلم جدی شما بهمن است چرا به سراغ این فیلم رفتید توضیح داد:

ایده اولیه این فیلم تلفیق داستان کوتاه یک نویسنده آمریکایی است به دلیل محدودیت لوکیشن، قصه فیلم در خانه و محل کار شخصیت اصلی فیلم یعنی «هما» اتفاق می افتد.

فرشباف افزود: مهم ترین اتفاقی که برای این فیلم می افتد بازی فاطمه معتمدآریا با همسرش احمد حامد است البته در مورد آقای حامد باید به این نکته اشاره کنم که او از جمله نویسندگان خوب است؛ زمان زیادی طول کشید تا او را متفاعد کنیم که در این فیلم بازی کند

وی در ادامه درباره آقای حامد بیان کرد: حامد در این فیلم به نحو احسن نقش خود را بازنویسی کرد و سعی کرد دیالوگ هایی برای خود بنویسد که به شخصیت حقیقی اش نزدیک و برای مخاطب باورپذیر باشد تا جایی که توانستم، از او در این فیلم استفاده کردم.

این کارگردان درباره شخصیت اصلی این فیلم گفت: این فیلم راجع به بی خوابی نقش اصلی یعنی «هما» است؛ هما در این فیلم مسئولیت نگهداری از خانم میانسالی را دارد که در حین انجام کار، گذشته خود را مرور می کند؛ در حقیقت می توانم بگویم فیلم روی بازی معتمدآریا می چرخد و بدون فلش بک است.

فرشباف تاکید کرد: وقتی لوکیشن ها نوشته شد به این فکر می کردم که با ساختار سینمای ایران هماهنگی دارد یا خیر، در همه پلان ها معتمدآریا حضور داشت حتی به یاد دارم روزی که پدرش را از دست داده بود و ما خیلی نگران عدم حضور او در فیلم بودیم، صبح همان روز جلوی دوربین آمد به همین خاطر می توانم بگویم معتمدآریا بازیگر متعهدی است.

فرشباف در پایان گفت: سینما جایی است که در آن دروغ مشخص می شود و تیم «بهمن» با گروه ۶۰ نفره توانست با تمام عشق ثابت کند که فیلم خوبی را مخاطبان در زمان اکران خواهند دید.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم در پایان درباره استقبال مردم از این فیلم در جشنواره گفت: منتظر فرصت بودیم که در شرایط مناسب فیلم ساخته شود نوع قصه بسیار جذاب است؛ خوشحالم از اینکه معتمدآریا در ادامه فیلم ما را تنها نگذاشتند و بدون شک با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد.

سینما خبر


– سینما
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.