رونمایی از مالک جدید نارنجی پوشان شیراز/ برق به یک ‘فارسی’ رسید

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/4-4-1391/IMAGE634762258763419974.jpg حسین فارسی مالک جدید باشگاه برق شیراز

/Images/News/Larg_Pic/4-4-1391/IMAGE634762258771843989.jpg حیدرعلی کامیاب نماینده تام الاختیار مالک جدید باشگاه در شیراز

به گزارش خبرآنلاین؛ این البته به همت مدیران وقت تیم بود که آن روزها می گفتند: ” مدیران فوتبال کشور باید نزد ما کلاس مدیریت فرا گیرند”!

به یقین مدیران وقت باشگاه برق کاری کرده بودند کارستان! آنان توانسته بودند یک نیم فصل را در صدر جدول و یک نیم فصل را در قعر جدول سپری کنند. آنان توانسته بودند تیم صدرنشین نیم فصل اول را در نیم فصل دوم به دسته پایین تر سوق دهند.

برق سقوط کرده به دسته اول، روند رو به نزولش را با سرعتی مثال زدنی در پیش گرفت. آنان وقتی که نتوانستند پس از دو سال به لیگ برتر بازگردند،عزم لیگ دسته دوم کردند و چنان نتایجی گرفتند که از چند هفته مانده به پایان رقابت های لیگ یک خیال همه شیرازی ها را از بابت سقوط راحت کردند.

 آنان چند هفته مانده به پایان لیگ یک، به لیگ دو سقوط کرده بودند. و این هم هنری بود برای مدیران باشگاهی با قدمت بیش از ۶۵ سال.

حالا برق دسته دومی، شده بود طفل سر راهی؛ آن را گذاشته بودند کنار خیابان. اما کسی نگاهش هم نمی کرد.

وزارت نیرو که قصد تیم داری نداشت. استانداری هم نمی توانست هزینه کند. بخش خصوصی هم انگیزه ای برای خرید امتیاز یک تیم دسته دومی که تازه ۵ میلیارد تومان هم بدهی داشت، نداشت.

حالا اما اتفاقات جالبی در برق افتاده. هفته پیش اعلام شد که برق به بخش خصوصی واگذار شده است. ظاهرا وزارت نیرو پرداخت بدهی های باشگاه را قبول کرده و پس از این اتفاق تیم فوتبال برق شیراز به “خریدار بخش خصوصی” واگذار شده است. خریداری که در ابتدا نامش اعلام نشد اما حالا مشخص شده که فردی به نام “حسین فارسی” برق را خریده است.

حسین فارسی- که گفته می شود اهل استان فارس هم نیست- همان فردی است که مالکیت تیم فوتبال صنعت ساری را بر عهده داشت اما در میانه های فصل بنا به دلایلی این تیم را رها کرد.

حالا اما این ساختمان ساز متمول در قراردادی قطعی که با نظارت استانداری استان فارس تنظیم شده قدیمی ترین باشگاه فوتبال شیراز را در اختیارخود گرفته است.

خریدار جدید باشگاه برق اما به دلیل مشغله زیاد همه کارهای باشگاه را به حیدرعلی کامیاب واگذار کرده است.

کامیاب که بازنشسته آموزش و پرورش است در کارنامه ورزشی خود سابقه معاونت اداره تربیت بدنی استان فارس را هم دارد.

او که گفته می شود جدی ترین رقیب سید محمد هادی آیت اللهی در انتخابات هیات فوتبال فارس است چندی است در طبقه اول ساختمان اداری باشگاه برق مستقر شده و اداره این باشگاه را- فعلا با عنوان سرپرست- دردست گرفته است. از او به عنوان مدیر عامل آینده باشگاه برق شیراز نیز یاد می شود.

در این بین گفته می شود غلام رضا آبهشت مدیر عامل سابق برق نیز در طبقه دوم همین ساختمان با عنوان مدیر مجموعه برق و به عنوان نماینده برق منطقه ای مشغول به کار شده و البته هیچ دخالتی در تیم فوتبال برق نخواهد داشت.

مجموعه باشگاه برق که در بولوار رازی شیراز قرار گرفته امکانات مناسبی از قبیل زمین چمن،استخرو سالن های سرپوشیده ورزشی دارد.

طبق قرار داد مالک جدید باشگاه برق، طبقه اول ساختمان اداری و همچنین زمین چمن مجموعه به وی واگذار شده و سایر امکانات این مجموعه همچنان در اختیار برق منطقه ای فارس خواهد بود.

برق کنونی کارهای زیادی دارد.یک تیم دسته دومی که هنوز مربی ندارد و قرارداد بازیکنانش نامشخص است. باید به انتظار نشست و دید دارو دسته حسین فارسی می توانند برق را به روزهای خوبش بازگردانند. یا اینکه “فارسی” برق را هم مانند صنعت ساری در میانه های کار رها می کند؟

گذشت زمان بهترین قاضی خواهد بود.فعلا فارسی مرهمی موقت بر زخم های کهنه برق شیراز است تا فوتبال دوستان شیرازی برای مدت کوتاهی هم که شده نفسی به راحتی بکشند…

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.