رونمایی از نسخه های خاص آستون مارتین

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مجله ماشین – آستون مارتین، نسخه خاص مدل های پرطرفدار ونتیج و db9 را ماه آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد.
نخستین نسخه خاص، به نام n430 شناخته می گردد و از طریق پیشرانه ۴٫۷ لیتری ۸ سیلندر خورجینی به قدرت ۴۳۰ اسب بخار نیرو می گیرد. با اتکاء به چنین قدرتی و همچنین تجهیز به گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه sportshift ii یا ۶ سرعته غیر اتوماتیک، این مدل قادر است فقط پس از ۴٫۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در نهایت با حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت، در مسیر خود به حرکت ادامه دهد.
تزئین بدنه با دو رنگ سبز و زرد، صندلی های اسپرت از جنس فیبرکربن و کولار، رینگ های ۱۰ پره آلومینیمی با رنگ گرافیتی (که به تنهایی سبب شده اند تا حدود ۱۸ کیلوگرم از وزن بدنه کاسته شود)، تزئین جلوپنجره، دور چراغ ها، قاب دور شیشه ها و ورودی های هوای سپر با رنگ مشکی، قرار دادن لوگوی n430 در پشت سری صندلی ها، پدال های مشکی منیزیمی، غربیلک فرمان چرمی و. . . بعضی از شاخصه های این ماشین ۱۵۰ هزار دلاری به شمار می روند.

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، نسخه خاص بعدی که بر اساس مدل db9 ساخته شده، از پیشرانه ۶ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی به قدرت ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‏متر نیرو می گیرد و می تواند به حداکثر سرعت ۲۹۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. از نظر ظاهری، تفاوت های این مدل با مدل پایه به استفاده از فیبرکربن در تزیین فضای داخلی، شیشه های مشکی رنگ، استفاده از لوگوهای carbon black و carbon white در کابین و امکان سفارش تودوزی مشابه با رنگ کالیپرها و قاب جلوپنجره و آینه ها با یکدیگر خلاصه می گردد.
سایر اطلاعات مدل های مورد بحث، متعاقباً اعلام خواهند شد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۳ اسفند ماه
ساعت ارسال : ۱۱:۰۵

تهیه خبر: حمیدرضا انصاری


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.