رونمایی از ۳کامیون تازه در کشور

۲۷فروردین۱۳،

اولین خودرو ۲نفره تفریحی با موتور عقب رونمایی شد

رونمایی از ۳کامیون تازه در کشور

همزمان با رونمایی از سه کامیون تازه در کشور، اولین خودرو تفریحی دو نفره موتور عقب معرفی شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، فرهاد کاشانی مدیرعامل شرکت آریادیزل، در این خصوص گفت: شاید نتوان انتظار داشت اما این یک حقیقت است که کشنده U480 پس از عرضه در کشور عنوان قوی ترین کشنده بازار را در اختیار خواهد داشت.
وی که در مراسم رونمایی دو محصول از کمپانی سی اند سی(C&C) و کشنده رنو پریمیوم۴۶۰ سخن می گفت، در خصوص محصولات تازه آریادیزل ادامه داد: یو۴۸۰ با دارا بودن ویژگی هایی همچون جعبه دنده ZF اتوماتیک هوشمند، ۴۸۰ اسب بخار قدرت، سامانه تعلیق بادی در محور عقب و کابین با طراحی اروپایی کاملا متفاوت و متمایز از محصولات چینی حاضر در بازار کشورمان است.
به گفته کاشانی، هدف آریادیزل از عرضه محصولات سی ان سی، پر کردن خلاء میان محصولات چینی و اروپایی موجود در کشور است، محصولاتی که با ویژگی هایی نزدیک به محصولات اروپایی و البته استاندارد آلایندگی یورو۴ و قیمتی ارزان تر از اروپایی ها، پاسخ گوی نیاز ناوگان باری کشور خواهد بود.
مدیرعامل آریادیزل در ادامه به معرفی کشنده سی اند سی یو۳۸۰(۲*۴) پرداخت و اظهار کرد: این محصول با ویژگی های فنی در سطح محصولات چینی حاضر در کشور و البته ویژگی های متفاوتی همچون استاندارد آلایندگی یورو۴ با هدف دستیابی به قیمتی در سطح محصولات چینی موجود در کشور عرضه خواهد شد.
وی افزود: U380 با پیشرانه ۳۸۰ اسبی خود از جعبه دنده دستی و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسب بهره می برد.
کاشانی همچنین در خصوص دیگر محصولی که امروز رونمایی شد یعنی کشنده رنو پریمیوم ۴۶۰(۲*۴) متذکر شد: این محصول اولین خودرو تجاری عرضه شده در کشور با استاندارد آلایندگی یورو۵ و کاملا منطبق بر استانداردهای روز اروپا است.
به گفته وی، محصول فوق یک کشنده مدرن اروپایی با پیشرانه پر قدرت و کم مصرف ۴۶۰ اسبی، آلایندگی فوق العاده و بهره گیری از جعبه اتوماتیک هوشمند به همراه تجهیزات ایمنی و رفاهی کامل عرضه می گردد.
کاشانی در ادامه این مراسم به محصول ویژه آریادیزل اشاره کرد و گفت: خودرو دو نفره تفریحی ایکس که طراحی آن کاملا از سوی مهندسان آریادیزل انجام شده با هدف پر کردن خلاء بین تولید محصولات رنو و کشنده سی اند سی بوده است.
مدیرعامل آریادیزل با توجه به اینکه خودرو مذکور اولین محصول موتور عقب ساخت ایران است، افزود: شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو تفریحی کمتر از شش ثانیه است و تمام خودروهای ساخت ایران را پشت سر می گذارد.
وی موتور این خودرو را تی یو۵ اعلام و اضافه کرد که طراحی و ساخت شاسی این محصول و تراشکاری آن حاصل فعالیت مهندسان آریادیزل بوده و تا کمتر از سه ماه دیگر تکمیل خواهد شد.
کاشانی همچنین با توجه به اینکه تاکنون افزون بر ۵۰۰میلیون ریال برای ساخت این محصول هزینه شده است خاطرنشان کرد که چنانچه برای این خودرو بازاری باشد آن را تولید و عرضه خواهیم کرد.

چهارشنبه ۲۸ فروردین   ۱۶:۳۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.