رویانیان:طولانی شدن جلسه به خاطر اصفهانی‌ها بود

۲۷فروردین۱۳،

محمد رویانیان پس از انجام مراسم قرعه‌کشی و تعیین پرسپولیس به عنوان میزبان جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: من تلاش کردم برای آنکه کار فرهنگی انجام دهیم فینال در مشهد مقدس برگزار شود که مورد موافقت قرار نگرفت. من با نیت خالص و قربه الی ‌الله به جلسه آمدم و به قول پروین فرقی برایمان نمی‌کرد که در تهران و یا اصفهان بازی برگزار شود. در نهایت بازی در تهران برگزار می‌شود و من مقصر نیستم.

به گزارش فارس، وی در مورد دلیل طولانی شدن جلسه گفت: بحث ما زیاد طول نکشید، من ۲ شهر مشهد و قم که هر دو مقدس می باشند را پیشنهاد دادم، بحث‌های دیگری در این جلسه مطرح شد که بیشتر مربوط به مهدی تاج و علیرضا رحیمی و مسائل لیگ بود. بیشتر جلسه به خاطر این دو اصفهانی بود و خوشبختانه آخر جلسه هم مشخص شد که سازمان لیگ هیچ غرضی ندارد و رحیمی نیز در آخر جلسه تاج را با عنوان آقا مهدی آقا مهدی صدا می‌کرد. خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بود و آخر جلسه هم خیلی قشنگ تمام شد. رحیمی در ابتدا موضع داشت اما پس از آن مشخص شد که سازمان لیگ هم مقصر نیست و می‌خواهد فوتبال را خیلی خوب و منظم برگزار کند.

رویانیان در مورد تغییر زمان بازی فینال گفت:‌ برای ما فرقی نمی‌کرد که بازی ۱۴ یا ۱۵ اردیبهشت باشد ما بیشتر روی ۱۴ تکیه داشتیم اما در نهایت مقرر شد بازی روز ۱۵ اردیبهشت برگزار شود.

وی در مورد بازی با ملوان هم در لیگ گفت: پرسپولیس نامه زده که این بازی ۶ یا ۷ اردیبهشت برگزار شود و قرار است مسئولان سازمان لیگ این درخواست ما را بررسی کنند زیرا ۱۸ روز تیم ما بدون بازی است و سبب می‌شود که بازیکنان ما افت کنند.

رویانیان در مورد اینکه عابدینی گفته است من در قعر جهنم هستم، گفت: من با عابدینی به بهشت می‌روم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.