رویانیان: به ژوزه پول نمی‌دهیم

۵ م دیماه ،

  محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر دادن ۲ میلیارد تومان به ژوزه اظهار داشت: من جواب کسی را نمی‌دهم اما برای اینکه از حق باشگاه دفاع کنم و به این شایعات خاتمه دهم این حرف را می‌زنم. ما ۵ میلیارد هزینه یک بازیکن نکرده‌ایم که او را به ایران بیاوریم. مثل آینکه آقایان حواسشان پرت است که چه کار کرده‌اند اما نوش جانشان.

وی افزود: آقایان محترم بدانید، این حرف را تکرار می‌کنم که در جریان باشید ما نه اینکه به مانوئل پول نمی‌دهیم بلکه انشاءالله یک چیزی هم از او خواهیم گرفت. این نظر من در خصوص پرونده ژوزه است.

رویانیان ادامه داد: امیدوارم چیز‌هایی که اخیرا باب می‌کنند تکرار نشود و برخی‌ها روی پرونده مانوئل بدون اینکه اطلاعاتی داشته باشند مانور نکنند چون خدای ناکرده اگر این اتفاق بیفتد حرف هایی می‌زنم که چه کسانی علیه فدراسیون جو‌سازی می‌کنند تا برخی چیزها به نفعشان باشد.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر همه چیز ما طبق قانون بوده و ما یک یا دو روز بعد از نقل و انتقالات با کسی قرارداد نبستیم و همه چیز را در زمان خودش تمام کردیم. حتی در نیم‌فصل هم بازیکن خوبمان را از لیست خارج کردیم و ۴ تا اضافه کردیم که خوشبختانه یک سودی هم برای پرسپولیس ماند. ما با این هدف قصد داریم هزینه‌ها را کاهش دهیم و انشاءالله از تیممان بهترین استفاده را کنیم.

رویانیان در پایان در خصوص کریم انصاری‌فرد نیز گفت: خیال هواداران راحت انصاری فرد می‌ماند و با کمک همه بچه‌ها برای پرسپولیس گل می‌زند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.